شهردار منطقه ۶ قم گفت: تاکنون شهرداری با توجه به درخواست‌های مردمی در ورودی جعفریه خدماتی را ارائه کرده است اما پیگیری و مطالعات برای بهسازی این منطقه از دستگاه‌های ذیربط پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید محمد موسوی‌منش مجاورت با کمربندی و حریم شهر را از ویژگی‌های موقعیت جغرافیایی منطقه 6 شهری قم برشمرد و اظهار کرد: حریم شهر قم منطقه خارج از کمربندی این شهر است و شهرداری نمی‌تواند در این مناطق اجازه ساخت و ساز را صادر کرده و خدمات‌رسانی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ورودی جعفریه محل اصلی ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم است، افزود: تاکنون شهرداری با توجه به درخواست‌های مردمی در این منطقه خدماتی را ارائه کرده است اما پیگیری و مطالعات برای بهسازی این منطقه از دستگاه‌های مسئول پیگیری می‌شود.

شهردار منطقه 6 قم با بیان اینکه در سال جاری به ورودی جعفریه، سکونت‌گاه‌های غیر رسمی و تامین امنیت ترددها در تقاطع‌های کمربندی با خیابان‌های شریانی به صورت ویژه دنبال می‌شود، گفت: امیدواریم با همکاری استانداری قم و اداره‌کل راه و شهرسازی استان بتوانیم در منطقه ورودی جعفریه به شهر قم اقدامات قابل توجهی را انجام دهیم.

وی یادآور شد: با توجه به وضعیت اقلیمی شهر و کمبود منابع آبی تلاش‌های لازم برای جداسازی آب خام از آب شرب شهری انجام می‌شود تا بتوانیم در سال جاری به نتایج مطلوب‌تری در این حوزه برسیم.

انتهای پیام/ج

برچسب ها: قم ، پیگیری ، عملیات ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار