مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: اراضی موقوفه در استان اردبیل سنددار می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شهرام دهقانی در جلسه بررسی راهکارهای مقابله با تجاوز به اراضی ملی اردبیل اظهار داشت: مبارزه با زمین‌خواری و تجاوز سودجویان به اراضی ملی و طبیعی از مهم‌ترین برنامه‌های ثبت اسناد در استان اردبیل بوده و در این راستا برای مقابله با سوءاستفاده‌کنندگان از این اراضی برنامه‌ریزی لازم اتخاذ می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح کاداستر در استان اردبیل بیان کرد: با اجرای این طرح زمینه سوءاستفاده از اراضی ملی و منابع طبیعی استان اردبیل از بین می‌رود که انتظار می‌رود در این زمینه دستگاه‌های متولی اعم از جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، امور اراضی، منابع طبیعی و سازمان نقشه‌برداری همکاری لازم را داشته باشند.

دهقانی مقابله با زمین‌خواری را در استان در گرو تعامل و مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های متولی در این حوزه دانست و افزود:‌ باید ادارات مرتبط با این امر اطلاعات لازم را در اختیار ثبت اسناد قرار دهند تا با اجرای طرح کاداستر بتوانیم از اراضی ملی و منابع طبیعی استان صیانت و حفاظت کنیم.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل سنددار کردن اراضی موقوفه در استان و تثبیت مالکیت این اراضی را از دیگر اولویت‌های دانست و گفت: در این زمینه اقدامات چشمگیر و مطلوبی در استان اردبیل انجام شده است و امسال نیز این اقدامات تداوم می‌یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.