فلفلی: دروازه بانان را افزایش دادیم

سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره گفت: تعداد دروازه بانان حاضر در اردوی تیم ملی را برای اردوی جدید افزایش دادیم.

جواد فلفلی در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: با اتمام چهارمین مرحله اردوی آمادگی و ارزیابی عملکرد بازیکنان ، با صلاحدید کادر فنی برای اردوی جدید یک دروازه بان به تیم ملی دعوت شد.
 
وی افزود: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی با حضور 10 بازیکن نابینا و 4 دروازه بانان از 5 اردیبهشت ماه زیر نظر 4 مربی در تهران آغاز می شود و تا 13 ادامه دارد. حسین رجب پور،  محمد حیدری (خوزستان)، صادق رحیمی،  محمدرضا مهنی نسب (کرمان)، احمدرضا شاه حسینی، رسول باصری، حجت الله مزارعی (فارس)، امیر پوررضوی، بهزاد زادعلی اصغر (آذربایجان شرقی) و اکبر شوشتری (مرکزی) در بخش بازیکنان و چهار دروازه بان به نام های  میثم شجاعیان (فارس)، مهرداد عباسی (مرکزی) و  مرتضی رمضانی (گیلان) و کامبیز محکم (خراسان رضوی) ملی پوشان دعوت شده هستند.
 
فلفلی ادامه داد: با موافقت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک برای یک دیدار تدارکاتی برون مرزی در اوایل خردادماه سال جاری به برزیل اعزام می شویم و در این تورنمنت برای کسب تجربه و نیز بررسی سطح آمادگی ملی پوشان شرکت می کنیم.این مسابقه از نظر اینکه تیم های دارای سهمیه حضور دارند برای ما حائز اهمیت است و کمک زیادی به شناخت نقاط ضعف و قوت حریفانمان می کند.
 
سرمربی تیم ملی فوتبال 5 نفره در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه 20 روز تعطیلی در برنامه اردوها به وجود آمد اما آمادگی بازیکنان در حد مطلوب است و امیدوارم با افزایش تمرینات آمادگی جسمانی و کارهای تاکتیکی به سطح انتظار کادر فنی تیم ملی برسند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار