انتخابات انجمن نمایش استان براساس آئین‌نامه جدید تاسیس شعب استانی انجمن هنرهای نمایشی ایران، در تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛انتخابات انجمن نمایش استان، در تاریخ نهم اردیبهشت ماه، ساعت 16 در تئاتر شهر تبریز برگزار می‌شود؛ علاقمندان برای کاندیداتوری در این انتخابات می‌توانند تا دوم اردیبهشت ماه اعلام آمادگی کنند.

براساس این گزارش، انجمن هنرهای نمایشی ایران با تاسیس شعب انجمن در استان‌ها، در نظر دارد هنرمندان حوزه‌ی تئاتر را به کار و تلاش بیشتر و به خصوص در زمینه تولید آثار ارزشمند و اجرای مستمر در تالارهای نمایشی با تکیه بر اهدافی همچون؛ کمک و حمایت از تولید و اجرای نمایش در کلیه شهرستان‌ها، پشتیبانی و حمایت از پروژه‌های پژوهشی و حمایت از آثار برتر نمایشی و ایجاد امکان اجرا در سایر نقاط کشور و حضور در رویدادهای بین‌المللی متمایل کند.

همچنین، انتشار مجلات و فصلنامه‌های تخصصی تئاتر، وب‌سایت‌های تئاتر و چاپ متون نمایشی، تالیف و ترجمه توسط هنرمندان شهرستانی، مشارکت در برگزاری جشنواره‌های تئاتر استانی و حمایت از برنامه‌های آموزشی و ایجاد پورتال و کتابخانه تخصصی تئاتر و گسترش و توسعه‌ی فضاهای نمایشی نیز از دیگر اهداف این انجمن می‌باشد.

گفتنی است: کلیه فعالیت‌ها و اقدامات شعب انجمن هنرهای نمایشی ایران در سراسر کشور باید بر اساس مفاد آئین‌نامه و چارچوب انجمن و مبتنی بر مقررات کشوری و سیاست‌های فرهنگی مصوب شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی و هماهنگ با برنامه‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل استان‌ها باشد.

شایان ذکر است که هیئت‌رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان، توسط مجمع عمومی انجمن که متشکل از هسته مرکزی گروه‌های نمایشی پروانه‌دار خواهد بود، انتخاب خواهد شد وهمچنین کاندیداهای انتخابات انجمن نیز باید عضو هسته مرکزی گروه‌های نمایش پروانه‌دار باشند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.