در هفته سی وچهارم رقابتهای لیگ دسته اول ،ماشین سازی تبریز امروز از ساعت 16:45 در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان تیم نساجی مازندران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ماشین سازان در نیم فصل دوم با حضور رسول خطیبی عملکرد فوق العاده ای داشته اند و به گواه آمار و ارقام بهترین تیم نیم فصل دوم لقب گرفته اند. سبزهای تبریز توانستند در یک دیدار حساس در هفته گذشته نفت این هفته ها شکست ناپذیر را در مسجدسلیمان به زانو در آورند و با 55 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرند.

همدلی و انسجام تیمی یکی از فاکتورهای مهمی است که به ماشین سازان پس از حضور خطیبی کمک شایانی در موفقیت های این تیم کرده است.

همه چیز برای ماشین سازان و فوتبال دوستان تبریزی جدی شده است، بازیهای این تیم به ورزشگاه یادگار امام منتقل شده و تماشاگران تبریزی بیشتری در هفته های اخیر بازی این تیم را از نزدیک می بینند.

رسول خطیبی می خواهد پس از گسترش فولاد، دومین سهمیه لیگ برتر را برای تبریزی ها به ارمغان بیاورد.

لغزش این تیم در بازی ، فرصت بسیار خوبی به رقیبان این تیم در بالای جدول می دهد تا جایگاه این تیم را تهدید کنند.

از طرف دیگر این جدال حساس، نساجی مازندران سخت کوش است. ببرها با دو پیروزی که در هفته های گذشته مقابل گیتی پسند و پارسه کسب کردند، توانستند امیدواری خود را برای صعود بازیابند و با 48 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گیرند.

سید کوروش موسوی سرمربی محبوب قائمشهری ها به خوبی می داند دیدار امروز ، به نوعی بازی مرگ و زندگی برای این تیم است.

پیروزی در این دیدار همچنان نساجی چیان را به ادامه راه امیدوار نگه خواهد داشت، اما شکست، عملا این تیم را از گردونه تیم های مدعی خارج خواهد کرد و البته نتیجه تساوی، شاید برای قائمشهری ها به نوعی شکست تلقی شود.

نکته جالب این است که مازندرانی ها برای حمایت و تشویق تیم خود قصد دارند با چند دستگاه اتوبوس خود را به ورزشگاه یادگار امام رسانده تا تیم نساجی مازندران را در این دیدار همراهی کنند.

دیدار رفت دو تیم با گلهای حمید کاظمی برای نساجی و علی جراح کار برای ماشین سازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا اکبریان، فرزاد بهرامی، محسن سلطانی و محمدباقر پورباقر است.
 
گزارش ار:سینا بند علیزاده
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.