اولین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بوکان در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل برگزاشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ اولین جلسه کارگروه رفع موانع تولید در سال 1395 با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از ادارات و روسای بانکهای مرتبط در محل سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی در سخنانی اظهار داشت: هدف از تشکیل کارگروه رفع موانع تولید، شناسایی دقیق مشکلات و ارائه راه حل های کارشناسی جهت فعال نمودن واحدهای تولیدی و صنعتی می باشد.

ایوب آذین پور افزود: بی تردید تشکیل این جلسات می تواند اثرات سازنده ای در بر داشته باشد زیرا با رفع مشکلات تولیدکنندگان می توانیم زمینه اشتغال زایی بهتری را فراهم نماییم.

در این جلسه نیز عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با توجه به اینکه در دنیای امروز گفتگو، مذاکره، بحث و تبادل نظر به صورت گروهی اساس توسعه و افزایش دهنده رفاه و رضایت است. لذا جلساتی همچون کارگروه رفع موانع تولید با اقدام و عمل می تواند راهگشا و فراهم کننده بهبود بستر کسب و کار باشد ؛ نام گذاری سال 1395 به نام اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل توسط مقام معظم رهبری به خوبی اهمیت این کارگروه و توجه به تولید و اقتصاد را نشان می دهد. در فضای جدید بعد از برجام و ضرورت توجه به اقتصاد و مشکل بیکاری کشور، باید به تولیدکننده و صنعت گر به دید کارآفرین نگاه کنیم و با این ذهنیت و دغدغه باید همه گیر شود که بیکاری و نبود درآمد مکفی مشکل همه ماهاست و با امید برای ایجاد تولید و ثروت اقدام کنیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.