معاون پيشگيری از وقوع جرم دادگستری كل استان اردبيل گفت: استان اردبیل در کاهش وقوع جرایم و ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ يوسف خدادادی از كاهش 12 درصدی ميران وقوع جرايم و ورودی پرونده ها به دستگاه قضايی استان اردبیل در سال گذشته خبر داد و افزود: اين آمار در مقايسه آمار ميانگين كشوری كه حدود 15 درصد رشد داشته قابل توجه بوده و از اين نظر استان اردبيل در رتبه برتر كشوری قرار گرفته است.

وی افزود: آمار بيانگر اين است كه مردم ولايی استان ظرفيتی، استعداد و آمادگی اين را دارند تا در صورت برگزاری منظم برنامه های فرهنگی، اجتماعی، حقوقی و قضايی همسو حركت كنند.
خدادادی اظهار اميدواری كرد با توسعه همكاری های گسترده بين ادارات و نهادها در سال جاری خلاء برنامه های فرهنگی و پيشگيرانه رفع شده و مسوولان استان با جديت برنامه های پيشگيرانه را دنبال و اجرا كنند.

وی افزود: در بحث اراضی ملی و منابع طبيعی نيز بيش از يک هزار و 500 هكتار از اراضی ملی و منابع طبيعی به ارزش بيش از 218 ميليارد ريال از متصرفين خلع يد شده و به بيت المال اعاده شد.


انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، ورودی ، پرونده ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.