کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان برای هر دقیقه بازی در سایپا رقمی نزدیک به یک میلیون تومان دریافتی خواهد داشت.

یک میلیون تومان ناقابل به ازای هر دقیقه بازی تیموریانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان که پس از جدایی از باشگاه ام صلال قطر، در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر به سایپا تهران پیوست اما تاکنون نتوانسته در تیم مجید جلالی عملکرد مطلوبی از خود ارایه دهد.

رقم قرارداد تیموریان با سایپا در سایت رسمی سازمان لیگ 500 میلیون تومان ثبت شده است، ضمن این که نارنجی پوشان یکی از خودروهای معروف 90 میلبونی خود را برای قرارداد آندو در نظرگرفته اند.

تیموریان به دلیل محرومیت ناشی از بازی پایانی لیگ چهاردهم بین تراکتورسازی و نفت تهران، فرصت همراهی سایپا در دیدار هفته هجدهم مقابل پدیده مشهد را از دست داد.

کاپیتان تیم ملی در شکست یک بر صفر سایپا مقابل استقلال خوزستان در هفته 19 لیگ، برتری 2 بر 1 شاگردان جلالی برابر سپاهان در هفته بیستم، توقف یک بر یک در بازی با پرسپولیس در هفته 21 و شکست یک بر صفر خارج از خانه نارنجی پوشان مقابل فولاد، 90 دقیقه به میدان رفت اما به دلیل آسیب دیدگی شدید در جدال با شاگردان اسکوچیچ 5 دیدار بعدی سایپا مقابل ذوب آهن، تراکتورسازی،صبا و سیاه جامگان را از دست داد.

همزمان با دوری آندو ازترکیب سایپا نتیاج ضعیف این تیم تداوم یافت، به طوری که سایپا از 4 دیدار اخیر خود تنها 2 امتیازکسب کرده است.

در این 4 بازی آندو در زدن گل یا ارسال پاس گل ناکام مانده و تنها 2 کارت زرد دریافت کرده است.

البته وی از دیدار هفته 27 مقابل استقلال تهران به ترکیب سایپا باز می گردد و اگر در سه بازی پایانی این تیم در لیگ به صورت کامل به میدان رود، می توان تیموریان را یکی از گرانترین بازیکنان لیگ برتر پانزدهم دانست. چرا که با احتساب 7 بازی کامل آندو در نیم فصل دوم لیگ با یک حساب سر انگشتی می توان به این نتیجه رسید که کاپیتان تیم ملی برای هر بازی حدود 95 میلیون تومان و برای هر دقیقه نزدیک به یک میلون تومان از سایپا دریافت می کند.

مگر این که مدیران باشگاه سایپا در زمان بستن قرارداد با کاپیتان تیم ملی شرط کرده باشند که به ازای غیبت در هر بازی، درصدی از قرارداد آندو کسر شود که با توجه به سابقه تیم های ایرانی در انعقاد قرارداد با بازیکنان مطرح، چنین امری تقریبا محال به نظر می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار