دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. صحبت های بازیکنان دو تیم را پس از این دیدار بخوانید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا با تساوی یک بر یک به پایان رسید. صحبت های بازیکنان دو تیم را پس از این دیدار بخوانید.

بنگر: یازده نفره هم گل می خوردیم/ لایق پیروزی نبودیم

محسن بنگر درباره تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: ایتدا به اعضای تیم فوتبال  سایپا تبریک می گویم. بازی بیرون از خانه بود و در نیمه نخست بازی خوبی از خود ارائه کردیم  اما در نیمه دوم نمایش چندانی خوبی نداشتیم و ضعیف عمل کردیم.

وی در ادامه افزود: موقعیت خراب کردن های بازیکنان مان طبیعی شده است و در تمامی هفته ها این اتفاق رخ می دهد. ان شاالله در بازی های آینده که میزبان هستیم جبران می کنیم و بار دیگر دل هوادارانمان را شاد خواهیم کرد.  تیمی که حمله می کند همیشه خط دفاعش ضعیف می شود همین موضوع سبب شده است  در دو ، سه بازی گذشته پیروزی به راحتی از دست بدهیم.

مدافع پرسپولیس درباره داوری این دیدار گفت: درباره داوری بهتر است  کارشناسان نظر دهند و من صحبتی ندارم اما حتی اگر 11 نفره هم بودیم باز هم گل می خوردیم چون اصلا خوب بازی نکردیم و لایق پیروزی نبودیم.

وی درباره استقبال هواداران خاطرنشان کرد: چه در روزهایی که بد بودیم و چه در روزهایی که خوب بودیم همیشه هواداران همراه ما بودند و از آنها تشکر می کنیم. 

بنگر در پایان درباره عملکرد لوبانف بیان داشت: نمی توانم درباره عملکرد بازیکنان از جمله لوبانف نظر بدهم ، بهتر است از کادر فنی درباره عملکرد بازیکنان سوال کنید.

صادقی : می توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم

ابراهیم صادقی درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: دیدار  خیلی خوبی مقابل پرسپولیس برگزار کردیم و موفق شدیم از این بازی یک امتیاز کسب کنیم. در  15 دقیقه نخست  چندان خوب  کار نکردیم و یک گل دریافت کردیم  اما در ادامه به بازی مسلط شدیم و موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم با کمی شانس می توانستیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی در ادامه افزود: تیم مان ما بازی باخته را مساوی کرد امامی توانستیم پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و خودمان را در کورس قهرمانی لیگ نگه داریم.

کاپیتان سایپا درباره استقبال هواداران بیان داشت: ما علاقه مند بودیم ، دیدارمان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی مان ، دستگردی برگزار شود اما همه بازیکنان تصمیم گرفتند در آزادی بازی کنند زیرا در این ورزشگاه بازیکنان می توانند  توانایی های  خود را به نمایش بگذارند.

وی درباره عملکرد داور مسابقه خاطرنشان کرد: هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی کنم اما بعید می دانم مشکل خاصی در قضاوت او وجود داشته باشد و به خوبی نیز در این دیدار قضاوت کرد.

رضایی :2 تیم برای 3 امتیاز آمده بودند / باید باهوش تر عمل می کردیم

غلامرضا رضایی درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس بیان داشت: در این دیدار حساس هم ما و هم پرسپولیس به سه امتیاز نیاز مبرمی داشت تا بتوانین خودمان را در کورس قهرمانی نگه داریم. اگر دقت و باهوش تر عمل می کردیم  ، می توانستیم به راحتی مقابل پرسپولیس  به برتری برسیم اما  هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و در پایان به یک امتیاز راضی شدند.

وی در ادامه افزود: شرایط مان هنوز در جدول خوب است ،می توانیم با قدرت به کارمان ادامه دهیم و با 2 برد پیاپی  به 3 تیم اول جدول برسیم.در این دیدار هر 2  تیم  خوب بازی کردند اما این بازی 2 نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول احتیاط در دستور کار ما قرار گرفت و  اگر در نیمه اول هم مانند نیمه دوم بازی می کردیم شرایط فرق می کرد و می توانستیم برنده این دیدار شویم.

رضایی درباره داوری این دیدار گفت:داوری مشکل خاصی نداشت به نظرم خوب بود. ،به داور این مسابقه مسابقه خسته نباشید می گویم و امیدوارم وضیعت داوری کشورمان هر روز پیشرفت کند.

تیموریان : پنالتی صد در صدمان را زرگر ندید / فشار تماشاگران حریف روی قضاوت داور تاثیر داشت

آندو تیموریان درباره تساوی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: در  20 دقیقه نخست این دیدار به دلیل فشار زیاد  تماشگران پرسپولیس شرایط خوبی نداشتیم و یک گل هم دریافت کردیم اما در ادامه ما تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های زیادی داشتیم در  یکی از شانس هایمان موفق به گلزنی شدیم. 

وی افزود: سایپا امروز مستحق برد بود اما اگر خوش شانس بودیم و پنالتی صدر در صد تیم مان را داور مسابقه اعلام می کرد.

هافبک سایپا درباره اعتراض های زیادش به داور گفت: به زرگر احترام می گذارم اما فکر می کنم باید یک پنالتی صددرصد برای سایپا اعلام می کرد اما به هر حال به نظر او احترام می گذارم و حرف دیگری ندارم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بنگر ، پرسپولیس ، سایپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
"بازی بیرون از خانه بود"
خیلییی بیرون از خانه بود!!!!!!!!!
فقط رنگ لباستون قرمز نبود دیگه
آخرین اخبار