مدیركل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی كشور گفت: تخصیص اعتبار 30 میلیارد ریالی به بهزیستی هرچند كافی نیست اما تا حدودی مناسب و برطرف كننده مشكلات زنان و دختران آسیب دیده است.

ولی الله نصر مدیركل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی كشور در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در خصوص اختصاص 30 میلیارد ریال اعتبار به سازمان بهزیستی جهت حمایت از زنان و دختران آسیب‌دیده اظهار داشت: اعتبار در نظر گرفته شده هرچند كافی نیست اما تا حدودی مناسب و برطرف كننده مشكلات این افراد است.
 
وی گفت:سازمان بهزیستی پیش از این نیز در حوزه زنان و دختران آسیب دیده برنامه های خاصی را مد نظر داشت.

مدیركل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی كشور افزود: بازپروری و توانمندسازی زنان، تشكیل خانه های سلامت دختران و خانه های امن برای زنان خشونت دیده از جمله فعالیت های بهزیستی برای این افراد است.

نصر با بیان این‌كه این اعتبار از ردیف معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به سازمان بهزیستی ارائه می شود ،بیان كرد: زمانی كه اعتبار در نظر گرفته شده در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد،در راستای حمایت از دختران و زنان آسیب دیده هزینه می شود.

گفتنی است؛ روز گذشته طبق مصوبه مجلس، در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و حمایت از زنان و دختران آسیب دیده مبلغ 30 میلیارد ریال ازمحل اعتبارات معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در اختیار سازمان بهزیستی کشور قرار می‌گیرد از ردیف معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به ردیف 131500 سازمان بهزیستی ارائه گردد. 

پیشنهاد مذکور از جانب زهره طبیب زاده نماینده مردم تهران به لایحه بودجه سال 95 الحاق شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
وقتی صحبت گرفتن جریمه رانندگیو مالیات سیگار میشه سریع میگید برای سلامتی مردم اینکارارا میکنیم اما وقتی برای تخصیص بودجه برای جوانان بیکار و فقرا به میان میاد هیچی به هیچی !
آخرین اخبار