با حضور اکیپ های بهره بردار مدیریت های برق شهرستان و نواحی یزد مانور بحران در شهرستان خاتم با موفقیت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن نگارش ، دبیر کمیته بحران این شرکت در جمع برقکاران و پیش از برگزاری مانور بحران در شهرستان خاتم ، افزایش آمادگی پرسنل بهره بردار و برق کار خطوط هوایی در شرایط عادی و اضطرار را از اهداف مانورهای بحران دانست و گفت : تعمیر شبکه بدون استفاده از بالابر با حداقل امکانات ، اصلاح شبکه با حداقل خاموشی و همزمان با سرویس پست فوق توزیع و کاهش خاموشی گذار از دیگر اهداف برگزاری این مانور به شمار می رود.

 وی نگاه ویژه به موضوع اقتصاد مقاومتی در این مانور را یادآور شد و افزود: اعزام نیروهای برقکار به صورت جمعی ، بر کاهش هزینه های حمل و نقل تاثیر بسزایی داشته و به عنوان یک اقدام و عمل موثر در کاهش هزینه ها محسوب می شود. 

امیر ابویی ، قائم مقام مدیرعامل در مدیریت برق نواحی یزد در نشست اختتامیه این مانور با اشاره به دستاوردهای مانور بحران در شهرستان خاتم ، بهره بردن از خاموشی فوق توزیع برای سرویس خطوط را اقدامی ارزشمند توصیف کرد و متذکر شد: اهمیت بارز مانور منطقه چاهک شهرستان خاتم ، بخش عمده ای از فرآیند بهره برداری شبکه، بدون استفاده از ماشین آلات سنگین نظیر بالابر است.
این مسئول تقویت همدلی و مشارکت گروهی بین بهره برداران درون استانی و برون
استانی را از دیگر اهداف این مانور عنوان کرد و گفت : در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، برگزاری مانورهای گسترده تر با همکاری توزیع برق استان های همجوار در دستورکار است.

ابویی خاطرنشان کرد: کاهش چشمگیر خاموشی های ناشی از برخورد پرندگان در ماههای خرداد و تیر شهرستان خاتم و افزایش سطح رضایت مندی صاحبان چاههای کشاورزی و اهالی منطقه چاهک از اهدافی است که با نصب کاور بر روی خطوط محقق خواهد شد.
وی تاکید کرد: برق کاران با جمع بندی اهداف از پیش تعیین شده در مانور ، نقاط قوت و قابل بهبود را استخراج کنند و به دبیر کمیته بحران ارسال نمایند.

علیرضا ابراهیمی ؛ مدیر برق شهرستان خاتم در پایان برگزاری مانور عنوان کرد:در مانور منطقه چاهک ؛ 22 هزار متر از خطوط فشار متوسط توسط 12 اکیپ از استان یزد و یک اکیپ از شهر بابک استان کرمان سرویس شد. وی به سنجش اکیپ های عملیاتی در مانور بحران اشاره داشت و افزود: تعداد 450 عدد مقره سوزنی ، 144 عدد مقره راس تیری 288 کاور کراس آرم با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال در فرآیند مانور نصب شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار