استاندار گیلان:

جامعه‌ای شایسته است که مردمانش در آنجا گرامی باشند

استاندار گیلان در آیین اختتامیه طرح جهادی، فرهنگی و اجتماعی گیلان گفت:جامعه‌ای شایسته است که مردم و انسان‌ها در آنجا ارجمند و گرامی باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛محمدعلی نجفی در این مراسم که در سالن اجتماعات مرکز فرماندهی نیروی انتظامی استان و با حضور معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور  برگزار شد گفت:همه انسان‌ها به خاطر انسان بودن قابل احترام و اهمیت هستند و تمامی شهروندان در برابر قانون از حقوق یکسان برخوردارند.

وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری طرح "گیلان مطهر" تصریح کرد : طرح گیلان مطهر با تلاش و همت نیروی انتظامی گیلان و کمک و مساعدت بخش‌های مختلف استان شکل گرفت و  همچنین بعنوان طرح موفق شناخته شد.

استاندار گیلان با اشاره به فرمایشات موکد رهبر معظم انقلاب در رابطه با اینکه نیروی انتظامی مظهر امنیت، اقتدار، نظم و آرامش است افزود : نیوی انتظامی در کنار اقتدار ، مظهر اخلاق و ادب در جامعه است.

نجفی با بیان اینکه در اجرای این گونه طرح‌ها شاهد کاهش چشم‌گیر تخلفات اجتماعی در استان هستیم اظهار داشت:اگر چه امنیت را به عنوان وظیفه حاکمیتی هر نظام و دولتی می‌دانیم اما در نظام مردم سالار دینی  همه باید در کنار مردم باشیم و رسالت و مسئولیت اصلی بر دوش مردم عزیز است.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به بهبود فضای کسب و کار بر طبق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در طی بیش از 3 سال در استان گفت: این امنیت و آرامش بوجود آمده موجب پیشرفت در جهت حل مشکلات اقتصادی گیلان شده است.

در پایان این مراسم  استاندار گیلان از سوی نیروی انتظامی کشور  بخاطر حمایت‌های وی در احیاء فرهنگ غنی امر به معروف و نهی از منکر در قالب طرح جهادی، فرهنگی و اجتماعی گیلان مطهر در نوروز سال 1395 تقدیر شد.

همچنین از 25  دست اندرکار برگزاری طرح گیلان مطهر  نیز با اهداء لوح و هدایایی تجلیل شد.


انتهای پیام/اص

برچسب ها: استاندار ، گیلان ، جامعه ، طرح ، مطهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.