گیلان؛

امام خمینی ( ره ) ناجی بشریت

رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان گفت: امام خمینی ( ره ) انسانی بی‌نظیر بود که از جان و مال خود برای نجات بشریت گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛حجت‌الاسلام هادی شکری صبح امروز در مراسم انس با قرآن ستاد فرماندهی نیروی انتظامی آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به نمادهای مذهبی است گفت:خاصیت دشمن اختلاف ‌افکنی در جامعه است و انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم اسلام و امنیت کشور کرده است تا ما بتوانیم بر مردم خدمت کنیم و احکام و موازین دینی در جامعه اجرا شود.

وی با اشاره به ارتحال حضرت امام خمینی و اینکه امام نعمت بزرگی برای کشوراسلامی ما و ملت‌های آزاد جهان بود افزود : شناخت سیره و روش امام خمینی ( ره ) بدون دقت و مطالعه کاری بسیار سخت است زیرا وی در زندگی خویش دغدغه‌ای جز قرآن و رفتار قرآنی در جامعه نداشت.
رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گیلان تصریح کرد : رفتار معنوی امام آن‌قدر تأثیرگذار بود که ما باید به‌عنوان نیروهای حافظ انقلاب و دستاوردهای آن و به‌عنوان سرباز ولایت سرلوحه کار خود قرار دهیم .
شکری قرآن را قانون اساسی بشر نام برد و یادآور شد : تمام نیازهای جامعه بشری اعم از جسمانی ، دنیوی و ابعاد معنوی و اخروی در قرآن آمده است .
وی اشاعه قرآن را در نیروی انتظامی از سیاست‌های این نیرو نام برد و به آنان توصیه کرد در فهمیدن و قرائت قرآن در کارهای روزانه ، سرلوحه امور خود قرار دهند.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.