رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: تأکید می‌کنم که درختان باغ 1200 متری دروس در ایام عید قطع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حقانی رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید خود از باغ 5 هزارمتری دروس اظهار داشت: در این باغ که واقع در بلوار شهرزاد کوچه یارمحمدی است هیچ درختی در ایام عید قطع نشده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه در این پلاک پروانه ساخت ساختمان را صادر کرده و در حال خاکبرداری است، افزود: این ساختمان باغ شناخته شده و 144 درخت غیرثمر و دو درخت انار داشته است.

رئیس کمیته محیط‌زیست شورای اسلامی شهر تهران با تأکید براینکه شواری شهر در سال 84 این زمین را باغ معرفی کرده است، تصریح کرد: در 10 سال گذشته 47 اصله درخت این باغ کم شده اما تأیید می‌کنم در ایام عید از این باغ درختی کم نشده است.

حقانی با اشاره به جابه‌جایی 4 اصله درخت در این باغ، افزود: بر اساس قانون حفظ و گسترش فضای سبز و تشخیص مصلحت نظام وظیفه نگهداری باغ به عهده مالک بوده اما شهرداری موظف است با حکم دادستانی از این باغ حمایت و آن را آبیاری کند.

وی با تأکید بر اینکه در پلاک دوم یعنی باغ 1200 متری که درختان در آن قطع شده است، گفت: در پلاک دوم این محل باغ 1200 متری دیگری نیز وجود دارد که درختان آن قطع شده است که آقای عبداللهی باغ دوم که قطع درخت در شب عید را داشته است ندیده بودند و تفاوت نظر بنده و آقای عبداللهی معاون خدمت شهری شهرداری تهران در این خصوص بوده است.

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار