تربیت بدنی ارتش سال آینده در تهران میزبان مسابقات سیزم خواهد بود.

مرتضی حسن پور مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نیروی زمینی ارتش، نیرویی انسان محور است و به دلیل اهمیت آمادگی جسمانی در نیروهای نظامی و نیروی زمینی ارتش تاکید بسیاری بر موضوع تربیت بدنی دارد.

حسن پور افزود: محور اصلی تربیت بدنی در نیروی زمینی ارتش، ایجاد آمادگی فیزیکی و عملی در میان نیروهای تحت پوشش خود است چرا که آمادگی فیزیکی، آمادگی رزمی را به دنبال دارد.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش ادامه داد: ضمن اینکه موضوع آموزش در تربیت بدنی نیز مورد توجه قرار دارد چرا که ارتقای سطح علمی مربیان و کارکنان ضمن ایجاد خودکفایی، حفظ و رشد سلامت اعضای جامعه را به دنبال دارد.

حسن پور با اشاره به اهمیت ورزش قهرمانی در نیروی زمینی ارتش اظهار کرد: مسابقات قهرمانی نیروهای زمینی ارتش، هرساله در 24 رشته ورزشی در یگان های مختلف برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش افزود: در این راستا مهیا ساختن تجهیزات ، زیرساخت ها و اماکن ورزشی از اولویت های مجموعه ارتش به شمار می رود.

حسن پور با اشاره به مسابقات سیزم گفت: این رقابت ها عرصه مهمی برای نشان دادن توانمندی های نیروهای مسلح به شمار می رود که کسب میزبانی مسابقات سال آینده سیزم در ایران را در برنامه داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار