رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهلران گفت :مهم‌ترین مسئله در مدیریت اعتکاف جذب جوانان و کیفیت بخشی در برنامه‌های این آیین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از دهلران ،حجت الاسلام حسینی، گفت: مراسم اعتکاف از نماز صبح روز 13 رجب مصادف با دوم اردیبهشت ماه به مدت سه روز در ۱۴ مسجد شهرستان دهلران برگزار می‌شود.
 
مسئول ستاد اعتکاف شهرستان دهلران با اشاره به اینکه ۵ مسجد در دهلران و مابقی در بخش های دیگر شهرستان میزبان معتکفین هستند، عنوان کرد: مسجد جامع دهلران برای برادران و مساجد نبی اکرم(ص)، امام صادق(ع)، امام رضا(ع) و ابوالفضل العباس برای خواهران در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به ثبت نام اینترنتی علاقه مندان به شرکت در مراسم معنوی اعتکاف در استان ایلام، یادآور شد: ثبت نام معتکفین عزیز از طریق سامانه اینترنتی etekaf-ilam.ir نیز مانند سال های گذشته انجام خواهد شد و علاقه مندان به شرکت در این مراسم معنوی می توانند از این طریق در این مراسم معنوی حضور پیدا کنند.
 
حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: اقامه نماز جماعت، محفل انس با قرآن، سخنرانی، بیان احکام شرعی، پاسخ به سوالات فقهی معتکفین و گفتمان های دینی از سری برنامه هایی است که برای معتکفین در این ۳روز در نظر گرفته ایم.

انتهای پیام/س
 
برچسب ها: آب معدنی ، مشروب ، ایلام ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.