بزرگداشت مقام معلم و مشکلات اردوگاه شهید بابایی درجلسه شورای اموزش و پرورش استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛استاندار قزوین در اين جلسه كه دراردوگاه شهید بابایی واقع در روستای یانس آباد برگزار شد گفت : تلاش برای تبیین شخصیت معلمان و معرفی زحمات و ارج نهادن به جایگاه آنها ضرورت دارد و باید برنامه ریزی شود تا مدیران ادارات از معلمان در مدارس تجلیل کنند.

فريدون همتی با اشاره به طرح های آموزشی رفاهی دراستان افزود: با توجه به کمبود اعتبارات ، مشارکت بخش خصوصی می تواند زمینه رشد و توسعه استان را دربخش های مختلف فراهم کند.

دراین جلسه مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم  با بيان اينكه حقوق معلمان از سال 92 تا كنون افزايش يافته است گفت : همه معوقه های پایان خدمت  فرهنگیان بازنشسته سال 93 پرداخت شده است.

وی در ادامه  گفت: همچنين یک واحد دانشگاه پردیس فرهنگیان بنام شهید رجایی دراستان ساخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل از فرهنگیان برتر، دیدار با ائمه جمعه استان، غبار روبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه مشاغل، .نواختن زنگ سپاس و رونمایی از سند اهداف آموزش و پرورش استان  را از جمله مهم ترین برنامه های هفته معلم اعلام کرد.

اردوگاه اموزشی رفاهی شهید بابایی دارای 120 هکتار مساحت و 60 سوییت مجزا و زمین فوتبال و دیگر امکانات رفاهی برای دانش آموزان استان احداث شده است.
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
به شهرماهنوز پاداش پایان خدمت مهر93رانداده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
باسلام فکری هم برای پاداش بازنشستگان مهر ماه 94 بکنید تا طلب کار این همه اذیت نکنند
آخرین اخبار