سرپرست پليس آگاهي استان؛ ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز بيش از 62 هزار قلم انواع نوشت افزار خارجی قاچاق به ارزش يک ميليارد و 50 ميليون ريال را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی فاتحی در خصوص جزئيات اين خبر افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی از خبری در خصوص وجود يک انبار نوشت افزار خارجی قاچاق در شهر يزد مطلع شده و به همين منظور هماهنگی لازم با مقامات قضائی را به عمل آوردند.

وی ادامه داد: ماموران پليس، انبار موردنظر را تحت کنترل قرار داده و پس از اطمينان از صحت و سقم موضوع اين انبار را مورد بازرسی قرار دادند که در نتيجه بيش از 62 هزار قلم انواع لوازم التحرير خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

فاتحی ضمن اشاره به دستگيری يک متهم در اين خصوص خاطرنشان کرد: ارزش اين لوازم التحرير قاچاق شامل خودکار، چسب، مداد و ... يک ميليارد و 50 ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ فاتحی در پايان افزود: متهم، اين نوشت افزارهای خارجی را به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکی از جنوب کشور به يزد وارد کرده بود که قبل از توزيع در بازار، شناسايی و دستگير شد.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.