اعتبارنامه دکترسيد تقي کبيري نماينده منتخب مردم خوي وچايپاره دردهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي توسط فرماندارخوي به وي تقديم شد

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ مراسم تحویل اعتبارنامه دکتر سیدتقی کبیری نماینده منتخب مردم خوی و چایپاره در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار و هیئت های اجرایی و نظارت بر انتخابات برگزار گردید.

دکتر سیوانی فرماندار شهرستان خوی نیز در این جلسه ضمن عرض تبریک به نماینده منتخب و با تشکر از مشارکت گسترده مردم شهرستان های خوی و چایپاره از زحمات عوامل برگزاری انتخابات تقدیر و به ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات پرداخته و اظهار داشت: مجریان انتخابات و هیئت اجرایی با هدف حفظ شور و نشاط انتخاباتی و فراهم نمودن بستر مناسب برای حضور گسترده مردم، در عین حال رعایت نظم و عمل به قانون را ملاک عمل قرار داد .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری سالم و بی طرفانه انتخابات و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس تصریح کرد: بنده تایید می کنم فرمانداری بعنوان مجری انتخابات بی طرفی کامل را رعایت و با عمل به قانون به نفع یا علیه کسی در انتخابات وارد نشده و در روند برگزاری انتخابات با حفظ بی طرفی کامل فقط به وظایف قانونی خود عمل نمود.

فرماندار خوی در ادامه با اشاره به کمبودها و مشکلات شهرستان در بخش های مختلف از جمله راه های مواصلاتی، آب شرب، بهداشت و درمان، امور فرهنگی و اجتماعی، بیکاری، پایین بودن سطح درآمد عمومی، کمبود فضای آموزشی و غیره، ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی بین تمامی مسئولان شهرستانی و الویت بندی این نیازها و پیگیری آنها بتوانیم در جهت رشد و توسعه شهرستان خوی گام برداریم .

وی همچنین وجود ترمیم و تقویت شورای اداری شهرستان را از شاخص های مهم وتاثیرگذار در رشد شهرستان خوی دانسته و افزود: شورای اداری نیازمند ترمیم جدی است و باید هر گونه تغییر و تحول بر اساس کارشناسی، شایسته سالاری و توان بالای مدیریتی باشد

دكتر تقي كبيري منتخب مردم خوي و چايپاره در دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين جلسه ضمن تبريك ولادت حضرت امام محمد تقي(ع) اظهار داشت: خداوند را شاكرم كه با انتخاب مردم فرصت خدمت رساني ايجاد شده است و از خدواند توفيق خدمت رساني بيشتر به مردم را دارم.

وي در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: از مردم شهرستان هاي خوي و چايپاره بخاطر حضور حداكثري خود در انتخابات دهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي تشكر و قدردانی مي كنم.

دكتر كبيري با اشاره به برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: از عوامل انتخابات بويژه از فرماندارمحترم، اعضاي هيئت محترم اجرايي و نظارت، اعضاي شوراي تامين شهرستان تقدير و تشكر دارم.

دكتر تقي كبيري منتخب مردم خوي و چايپاره با اشاره به مسائل و مشكلات شهرستان خوي اظهار داشت: باور ما اين است كه اتحاد، همدلي و همفكري مسئولان شهرستان بصورت راهبردي مي تواند مسائل و مشكلات شهرستان را حل كند. وي افزود: از ظرفيت نمايندگي بدون هيچ چشم داشتي براي رشد و توسعه و حل مسائل و مشكلات شهرستان استفاده خواهم كرد.

در ادامه جلسه، سایر عوامل انتخاباتی به ارائه گزارش، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.