نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده در انتخابات اصلی اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه  صبح امروز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ با همراهی جمعی از علمای اهل تشیع و تسنن، در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری انتخابات دور دوم چهارهمین دوره ریاست جمهوری با حضور در مصلای امام خمینی (ره)، رای خود را به صندوق انداخت.
امام جمعه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران مشارکت گسترده در انتخابات را تاکید دین اسلام و وظیفه همگانی دانست و گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید دین مبین اسلام و وظیفه ای همگانی است که امروز نیز مردم، این حق و وظیفه خود را ادا خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: حضور گسترده در انتخابات اصلی اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم بر این امر اهتمام ویژه دارند.

وی اضافه کرد: در کنار حضور پرشور و مشارکت زیاد، انتخاب فرد اصلح بر اساس معیارهایی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، نیز باید در دستور کار مردم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح، ضمن ارتقای اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در توسعه کشور نیز نقش بسیار مهمی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: امروز نیز مردم ایران نشان خواهند داد که حضوری گسترده در انتخابات دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.