آبادان؛

برخورد مسئولان با زائران اربعین

تعطیلی گیت‌ها در زمان اقامه نمازلازم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ امام جمعه خرمشهر گفت: همه مسئولان باید در حد امکان مشکلات زوار را رفع کنند و اگر امکان قانونی برای حل مشکلات وجود نداشته باشد، با نرم‌خویی با زوار رفتار کنند.
 حجت‌الاسلام سید نبی موسوی افزود: آنچه ما را دور یک میز جمع کرده عشق، اعتقاد و خدمت‌رسانی به اهل‌بیت و زوار اربعین حسینی است و همه باید برای بهتر برگزار شدن این مراسم عظیم تلاش و همت به خرج دهیم.
 وی گفت: همه مسئولان باید در حد امکان مشکلات زوار را رفع کنند و اگر امکان قانونی برای حل مشکلات وجود نداشته باشد، با نرم خویی با زوار رفتار کنند.
امام جمعه خرمشهر افزود: خوشبختانه سال گذشته کم و کاستی‌ها رفع شد و امیدواریم امسال بهتر از سال گذشته مراسم اربعین برگزار شود.
 موسوی گفت: زمینه برای احیای نماز در مرز شلمچه باید فراهم شود، همان‌طور که عراقی‌ها در وقت نماز گیت‌های گذرنامه خود را تعطیل می‌کنند، ایران هم باید این‌کار را انجام دهد.
 وی افزود: واگذاری زمین به تکایای مذهبی بسیار مهم است، باید به کسانی که اعلام آمادگی کردند زمین اهدا شود تا خدمت‌رسانی بیشتر صورت بگیرد، موقعیت تکایای مذهبی باید در هر دو طرف جاده مرز شلمچه سامان‌دهی شود.
امام جمعه خرمشهر گفت: باید برای احداث سرویس‌های بهداشتی با تعداد زیاد اقدام و از وارد شدن وسایل نقلیه در نقطه صفر مرزی جلوگیری شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، برخورد ، زوار ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.