رئیس امور شهرستان‌های مجمع خیرین سلامت كشور بیان کرد: جذب 10 هزار میلیارد ریال كمك های خیرین بخش سلامت در سال 1395هدف گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اسماعیل غنیان ارتقای سطح دفاتر مجمع خیرین سلامت كشور را از دیگر اهداف این مجمع در سال جاری عنوان كرد و گفت: یكی از الزامات جذب مشاركت های خیرین در بخش سلامت ارتقای سطح دفاتر در سراسر كشور است كه تلاش می كنیم به آن برسیم.

وی اظهار داشت: تا پایان سال 1394 حدود 70 هزار عضو مجمع خیرین سلامت كشور جذب شدند كه این افراد شامل خیرانی است كه با قلم خود به ما یاری می دهند یا خیرینی كه هم اكنون چهار تا پنج میلیارد ریال طرح پزشكی را در مناطق مختلف كشور در حال اجرا دارند كه تلاش همه این افراد این است تا بخشی از مشكلات سلامت مردم را برطرف كنند.

غنیان افزود: تا پایان سال 1394 خیرین در عرضه سلامت بیش از 40 هزار میلیارد ریال در بخش های ساخت و تجهیز بیمارستان در خانه های بهداشت در مناطق مختلف هزینه كردند.

رئیس امور شهرستان‌های مجمع خیرین سلامت كشور در بخش دیگری از سخنان خود به هشت سال دفاع مقدس و مشكلات مردم شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان در طول جنگ تحمیلی اشاره كرد و بیان داشت:مردم این مناطق دین بزرگی بر گردن ملت ایران دارند و باید تلاش كرد تا با توسعه حوزه سلامت در این مناطق ، در كاهش مشكلات آنها گام های اساسی برداریم.

این مقام مسئول اذعان کرد: ظرفیت های خوبی در آبادان در بخش خیرین سلامت وجود دارد كه تلاش می شود تا از این ظرفیت ها استفاده كنیم كه این اقدام نیازمند اعتماد سازی است.

وی گفت: تلاش می كنیم تا چند طرح را با مشاركت خیرین سلامت را در منطقه تعریف، عملیاتی و اجرایی كنیم تا شهروندان و خیرینی كه تمایل به مشاركت در این طرح را دارند جذب كنیم.

مجمع خیرین سلامت جنوب غرب خوزستان با حضور عزیز الله شهبازی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان، امام جمعه و جمعی از مسئولان محلی و استان خوزستان در محل دانشكده علوم پزشكی آبادان آغاز به كار كرد.

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار