معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از تعیین ساعت شروع به کار برای میدان میوه و تره‌بار اهواز با هدف ایجاد نظم و جلوگیری از هرج و مرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: درصدد تعیین ساعت شروع به کار برای افرادی که در میدان تره و بار فعالیت می‌کنند، هستیم که در صورت عدم رعایت ساعت شروع به کار بر اساس قوانین نظام صنفی اخطاریه برای فرد متخلف ارسال می‌شود.

کوره چینی افزود: طبق قانون نظام صنفی یکی از وظایف کمیسیون نظارت بر اصناف، تعیین ساعت شروع به کار برای برخی از اصناف با هماهنگی نیروی انتظامی است و یکی از اتحادیه‌هایی که اکنون مقرر شده تا برای آن ساعت شروع به کار تعیین شود، اتحادیه بارفروشان و میدان میوه و تره بار است.

وی، هدف از این اقدام را جلوگیری از ایجاد هرج و مرج در میدان میوه و تره‌بار دانست و خاطرنشان کرد: با تعیین ساعت شروع به کار، خریداران با آگاهی از این موضوع می‌توانند محصول موردنظر خود را با کیفیت و قیمت بهتر خریداری کنند و با این اقدام عدالت برای خریداران ایجاد می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه اکنون در حال برنامه ریزی در خصوص تعیین ساعت شروع به کار برای میدان میوه و تره‌بار اهواز هستیم، عنوان کرد: طی روزهای آتی این ساعت تعیین و پس از تصویب در کمیسیون نظارت بر انصاف، به اتحادیه بارفروشان اعلام و به اجرا گذاشته می‌شود که پس از آن فعالان این میدان در ساعت مشخصی فعالیت خود را آغاز کنند.

کوره چینی بیان کرد: در صورت عدم رعایت ساعت شروع به کار فرد متخلف برای بار اول یک اخطاریه دریافت می‌کند و در صورت ارتکاب مجدد این تخلف، غرفه فرد خاطی یک هفته تعطیل می‌شود و در مراتب سوم و بعدی واحد صنفی فرد 6 ماه تعطیل می‌شود.

انتهاي پیام/و


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.