الکساندر سوکوروف در حاشیه بازدید از بازار فیلم جشنواره جهانی فجر از ایوبی یک درخواست داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در اولین روز جشنواره جهانی فجر از بازار فیلم بازدید کرد.

ایوبی در حاشیه بازدید از کاخ جشنواره جهانی در دیدار با الکساندر سوکوروف ضمن تشکر از حضور در ایران گفت: خود من نیز دو بار به مسکو آمده‌ام و از مردمان فرهیخته آنجا و فرهنگتان لذت برده ام.

وی ادامه داد: امیدوارم سفر خوبی برای شما باشد اما اولین و آخرین بار نباشد. پیشاپیش از کم و کاستی‌های جشنواره از شما عذرخواهی می‌کنم.

بازدید ایوبی از بازار فیلم جشنواره جهانی فجر

سوکوروف عنوان کرد: زمان زیادی بود که تمایل داشتم به ایران بیایم اما نمی‌توانستم. این بار حضور پیدا کردم انگار به دنیای  جدید پا گذاشتم همیشه درباره پارس شنیده بودم و دوست داشتم بیشتر با آن آشنا شوم. خوشبختانه امسال این اتفاق افتاد. همه چیز، اشخاص، چهره‌ها لبخندها و ... در اینجا بسیار خوب است.

وی ادامه داد: وقتی افکار مثبت باشد همه چیز خوب و شبیه به هم خواهد بود.

سوکوروف بیان کرد: اتفاقا همه چیز عالی است. فقط به این سینما بیشتر پول بدهید و آن را بیشتر حمایت کنید شما چیزهای باعث افتخار زیادی دارید.

ایوبی در پاسخ به صحبت های فیلمساز سرشناس روس اظهار داشت: سینماگران ما احتیاج به سفارش ندارند آنها هر چیز نیاز داشته باشند از ما طلب می‌کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.