تیم فوتبال النصر عربستان تا ساعتی دیگر به مصاف ذوب اهن ایران می رود.

با ستاره های النصر آشنا شوید + ترکیب احتمالیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال النصر عربستان در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف ذوب آهن کشورمان می رود و مهم ترین نکته تقابل این 2 تیم ، رقابت بازیکنان ملی پوش ایرانی و عربستانی است.

النصر که با هدایت کاندا وضیعت خوبی را در لیگ عربستان تجربه نمی کند با کسب 28 امتیاز از 23 بازی در رده هشتم جدول 14 تیمی لیگ برتر این کشور قرار دارد و با بازیکنان مطرحی همچون نایف الهزازی و حسین عبدالقنی موفق نشده ، افتخارات بزرگی را  در این فصل از رقابت های لیگ برتر عربستان کسب کند.

از ستاره های النصر می توان به محمد حسین ، کاپیتان 35 ساله لبنانی این تیم که سابقه حضور در ام الصلال قطر را دارد ، عمر الهساوی، خلید القمدی ، حسین عبدالقنی، محمد عید ، ابراهیم غالب ، مارکینیوش گابریل ، الحمد الفریدی ، نایف الهزازی و محمد السهلاوی اشاره کرد البته این نکته را باید اظهار کرد که سهلاوی مهاجم این تیم به دلیل مصدومیت به دیدار تیمش مقابل ذوب آهن نخواهد رسید.

همچنین ترکیب احتمالی شاگردان کاندا به شرح زیر است:

عبدالله الانزی ، محمد حسین ، محمد الهساوی ، خلیل الغمدی، حسین عبدالقنی، ابرهیم قالب، احمد الفریدی ، آدریان میزرسکی ،مارکینیوش گابریل، نایف الهزازی ، مودیبو مایگا و شراهیلی.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار