سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: زمانیکه همه چیز برای کسب پیروزی آماده و کامل بود بچه‌ها نیز حق مطلب را ادا کردند و توانستند یک نتیجه بسیار خوب را کسب کنند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل النصر عربستان گفت: تشکر می کنم از مقامات عمانی که به ما برای برگزاری یک دیدار خوب کمک کردند.

وی افزود: می‌دانستیم النصر تیمی است که فوتبال را به خوبی بازی می‌کند و در دفاع و حمله فشار وارد می‌کند، بچه‌ها درست و دقیق دستورات ارائه شده را اجرا کردند و در تمامی نقاط اجازه ندادند که تیم حریف به اهداف خود دست پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بیان کرد: خوشبختانه بازی نتیجه داد و توانستیم به موقع، گل بزنیم، به موقع بازی را مدیریت کنیم و به پیروزی برسیم.
 
وی افزود: دو سال پیش فکرش را نمی‌کردیم که ذوب آهن چنین شرایطی را در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد و بنابراین باید از همه تشکر کنم که در این موفقیت ذوب اهن تاثیرگذار بودند.

گل محمدی:فرصت فکر کردن به این برد را نداریم / همه چیز عالی بود
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن : ما تصور نمی کردیم که چنین نتیجه‌ای کسب کنیم اما در این بازی تمرکز بسیار خوبی داشتیم و خوشحالیم که این نتیجه را کسب کردیم ، بابت این برد خوشحال هستیم اما اصلا فرصتی برای اینکه به این برد فکر کنیم نداریم چون باید برای بازی‌های حساس لیگ، جام حذفی و ادامه لیگ قهرمانان آسیا خود را آماده کنیم.
 
وی در پایان گفت: وقتی همه چیز برای کسب پیروزی آماده و کامل بود بچه‌ها نیز حق مطلب را ادا کردند و توانستند یک نتیجه بسیار خوب را کسب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار