سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق دو خودروی سواری پراید و 206 در پاركینگ یك ساختمان مسكونی در منطقه حكیمیه خبر داد.

سید جلال ملكی،سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران  در گفت و گو با  خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: ساعت 1:26بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یك ساختمان مسكونی در حكیمیه شهرك بهشتی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام  شد.

وی افزود:بلافاصله ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر و خودرهای تنفسی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد در قسمت پاركینگ یك ساختمان 9 طبقه مسكونی یك خودروی پراید دچار آتش سوزی شده بود و آتش به یك دستگاه 206 نیز سرایت كرده است.

ملكی  در ادامه بیان داشت:آتش كاملا بر روی این دو خودرو شعله ور شده بود  که ماموران آتش نشانی  عملیات خود را آغاز کردند و از سرایت آتش به سایر خودروهای پارك شده جلوگیری نمودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اظهار داشت: دود زیادی طبقات  ساختمان را فرا گرفته بود و پنج نفر در داخل راه پله ها و هفت نفر دیگر را در طبقات در شرایط ناایمن قرار داشتند که توسط مامران آتش نشانی مكان امن منتقل كردند.

ملکی خاطر نشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدوم و تلفات نداشت و علت حادثه نیز از سوی كارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار