بر اثر آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ ساختمان مسکونی چهار نفر از شهروندان در این ساختمان گرفتار شده بودند، که با تلاش آتش نشانان از ساختمان خارج شدند.

به گزاش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیاتی ایستگاه 6 به همراه گروه امداد و نجات 4 و خودرو حامل دستگاه تنفسی را ساعت 5:45 صبح امروز به خیابان دزاشیب، خیابان شهید کریمی اعزام کرد.

آتش سوزی در خیابان دزاشیب مهار شد/ 4 شهروند از مرگ نجات یافتند+تصاویر

محمدرضا اقبال پور افسر آماده منطقه سه عملیات در این باره گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان پنج طبقه مسکونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا دچار آتش سوزی شده و دود غلیظی راهروهای این ساختمان را فراگرفته بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به احتمال محبوس شدن شهروندان در این ساختمان آتش نشانان بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع جریان برق و گاز ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.

آتش سوزی در خیابان دزاشیب مهار شد/ 4 شهروند از مرگ نجات یافتند+تصاویر

این افسر آماده اضافه کرد: همزمان گروه دوم آتش نشانان با استفاده از دستگاه های تنفسی به راهروها و طبقات بالایی رفتند و پس از جستجوی فراوان چهار نفر از ساکنان که در میان دود غلیظ گرفتار شده بودند را از ساختمان خارج کردند.

اقبال پور با اعلام این‌که خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان ساختمان آسیبی نرسید، بیان کرد: نیروهای عملیاتی پس از ایمن سازی و تحویل خودرو سواری به مالک آن، ماموریت خود را به پایان رساندند.

آتش سوزی در خیابان دزاشیب مهار شد/ 4 شهروند از مرگ نجات یافتند+تصاویر

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار