به مناسبت هفته نكوداشت اصفهان، المان هايی زيبا به صورت سبدهای گل در اماكن پرتردد، ميادين اصلي شهر و خيابان طراحی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اصفهان اظهارکرد: با توجه به ويژگي ها و جاذبه هاي اين كلانشهر تاريخي سوم تا نهم ارديبهشت ماه به عنوان هفته نكوداشت اصفهان نامگذاري شده است.
احمد سليماني پور با اشاره به اينكه هر ساله در شهرداري برنامه هاي متنوعي براي گراميداشت هفته اصفهان تدارك ديده مي شود، افزود: امسال سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري نيز به نوبه خود از دو ماه گذشته نسبت به ساماندهی باغچه های گل، هرس شاخه ها و کاشت گل اقدام کرده است.
مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري اصفهان تصريح كرد: بر اين اساس المان هايي زيبا به صورت سبد هاي گل در اماكن پرتردد، ورودي هاي شهر، خيابان ها و ميادين اصلي شهر طراحي شده است.
سلیمانی پور با بیان اینکه 850 گونه از گل های متفاوت در سطح شهر کاشته شد، خاطرنشان کرد: این گل ها که در ایستگاه تحقیقاتی محمودآباد تولید شده است، نیازآبی بسیار کمی دارد.
وی با بيان اينكه 500 المان در فضای سبز شهر پيش بيني شده است، اظهار كرد: اين المان ها با خلاقيت ويژه اي طراحي شده از اين رو مي تواند در هفته اصفهان چشم اندازي زيبا را در اين شهر ايجاد نمايد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.