تاکسی هایVIP لوکس متحدالشکل با برند خاص برای استقبال از گردشگران و مسافران طی 6 ماه نخست سالجاری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان مستقر می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرناران جوان از اصفهان، معاون مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از شاخصه های شهر گردشگرپذیر حمل و نقل و دسترسی آسان گردشگران به بخش های درون شهری و برون شهری است، این تاکسی ها با امکانات مناسب در فرودگاه مستقر می شود.
علیرضا برهانی پور تأکید کرد: البته بهینه سازی ناوگان قبلی تاکسی های فرودگاه نیز در دستور کار قرار گرفته است.
معاون مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان گفت: توسعه زیرساخت های گردشگری همواره مود تأکید مدیریت شهری اصفهان است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.
وی خاطرنشان کرد: تا دو سال آینده با حرکت های ارزشمند مدیریت شهری اصفهان، جایگاه اصفهان در کشور و در سطح بین الملل شاخص تر از وضع موجود خواهد شد.
برهانی پور در ادامه با اعلام خبر افزایش باغ های شهر اصفهان، افزود: باغ در فرهنگ ما از جایگاه ویژه ای برخوردار است و همیشه از باغ به عنوان تفرجگاه خانوادگی یاد می شود، از این رو شهرداری اصفهان در حرکتی نمادین تعدادی باغ تفرجی به عنوان مجموعه های گردشگری تعریف کرده تا با الهام گرفتن از فرهنگ اصفهان از این ظرفیت ها استفاده کند.
معاون مدیریت سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان با اشاره به احداث باغ های پرندگان، گلها، تندرستی در این شهر ، اظهارکرد: در آینده ای نزدیک "باغ پرواز" با جذابیت های خاص برای جوانان احداث خواهد شد. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.