امام جمعه بافق گفت: مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رعایت اخلاق انتخاباتی حضوری پررنگ داشته باشند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور حماسی مردم در انتخابات دهم اردیبهشت ماه تأکید و بیان کرد: همگان با رعایت اخلاق انتخاباتی حضوری پررنگ داشته باشند و طرفدران نامزدهای انتخابات هم شخصیت ها را حفظ کنند و از توهین و تخریب بپرهیزند.

وی افزود: عزت ، اقتدار و توان انقلاب امروز باعث شده است که بتوانیم در برابر قدرت های بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشیم .

امام جمعه بافق به دیدار انجمن های اسلامی دانش آموزان با مقام معظم رهبری به تبیین محورهای رهنمودهای ایشان در این دیدار پرداخت و اظهار کرد: دشمنان به ویژه استکبار جهانی با جدیت وارد صحنه شده است و تلاش دارد هویت دینی نسل جوان جامعه را از آن ها بگیرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه خدشه دار کردن اعتقادات دینی و اسلامی جوانان هدف دشمنان است خاطر نشان کرد:ایجاد فضای مجازی از برنامه های دشمنان برای چالش کشیدن جوانان است .

وی همچنین با بیان اینکه ایران اسلامی برای شکوفایی و توسعه نیاز به نیروهای انقلابی و مؤمن دارد تصریح کرد: ترس آمریکا و دشمنان انقلاب از این است که کشورهای اسلامی منطقه از نظام و انقلاب ایران الگوگیری کرده اند و به همین منظور هر حرکت اسلامی دینی در منطقه را در نطفه خفه می کند.

خطیب جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود به سیزدهمین اجلاس کشورهای اسلامی که در استانبول برگزار شد اشاره کرد و  با بیان اهداف اصلی این اجلاس گفت: ارتقاء همبستگی جهان اسلام  در زمینه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و ... تحکیم همکاری در زمینه های مختلف و کمک به مردم ستمدیده فلسطین از اهداف اصلی اجلاس است که امروز این اهداف نادیده گرفته شده است .

حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارشکنی در همبستگی اجلاس کشورهای اسلامی توسط کشورهای عربی با حمایت های آمریکا موجب شده تا اجلاس به اهداف اصلی خود نرسد.
وی خاطر نشان کرد : تروریست خواندن ایران ، عدم همکاری در حمایت از فلسطین و ... باعث شد که ایران این اجلاس را ترک کند.

تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و تببین سیره حکومتی آن امام همام ، تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س) پیام آور قیام عاشورا ، گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تببین نقش سپاه در دوران دفاع مقدس و پیشرفت های نظامی و دفاعی این نهاد انقلابی ، گرامیداشت 5 اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس ، گرامیداشت شهادت سپهبد قرنی ، شیرودی و حجت السلام شاه آبادی و گرامیداشت هفته سلامت و ضرورت توجه همگان به سلامت خود و جامعه و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه های نماز جمعه این هفته بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.