رئيس ستاد انتخابات استان یزد ؛ تمام امكانات و تمهيدات لازم برای برگزاری باشكوه، سالم و قانونمند مرحله دوم انتخابات در بزرگترين حوزه انتخابيه كشور فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار و رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به برگزاری انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابيه مهريز، بافق، ابركوه، خاتم و بهاباد اظهار داشت: مجريان ، دست اندركاران و بازرسان انتخابات رعايت اصل بی طرفی را مانند مرحله اول در اين حوزه انتخابيه در دستور كار خود قرار داده اند.

محمدعلی طالبی ادامه داد: 74و2 دهم درصد از واجدين شرايط استان براي شركت در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شورای  اسلامی پاي صندوقهای رأی آمدند و افتخاری كم نظير را برای يزد رقم زدند.
وی افزود: طبق ارزيابی های وزارت كشور، استان يزد در رعايت الزامات قانونی و بی طرفی دست اندركاران و مجريان برگزاری انتخابات در مرحله اول جزو بهترين استانهای كشور بوده است.

طالبی تصريح كرد: با آغاز زمان تبليغات تا امروز موارد غيرقانونی كمی در زمينه تبليغات 2 نامزد حاضر در حوزه انتخابيه مهريز داشته ايم كه اين موارد در همان حوزه انتخابيه بررسی و رفع شده است.

رئيس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: اين مرحله از انتخابات دارای شرايط حساس و ويژگی های خاص خود مي باشد و به اين اساس آموزشهای لازم در هر 5 شهرستان به عوامل اجرايی و بازرسان انتخابات داده شده و با داوطلبان و رؤسای ستادهای آنها نيز جلسات توجيهی برگزار گرديده است.

وی با تأكيد بر اينكه با هرگونه سازماندهی و ساماندهی برای انتقال رأی دهندگان به حوزه های مختلف و هر گونه خريد و فروش احتمالی رأی به شدت و با قاطعيت برخورد خواهد شد افزود: با توجه به محدود بودن تعداد نامزدها، مراقبت بيشتری در خصوص رعايت قوانين و مقررات و موازين تبليغاتی در اين مرحله اعمال خواهد شد.

طالبی در پايان سخنان خود اظهار اميدواری كرد: با برگزاری سالم و قانونمند انتخابات در دهم ارديبهشت ماه نماينده شايسته و توانمندی از اين حوزه انتخابيه به مجلس شورای اسلامی راه پيدا كند.

رئيس هيأت نظارت بر انتخابات استان نيز در اين جلسه اظهار داشت: استان يزد همواره جزو استانهای نمونه در برگزاری انتخاباتهای مختلف بوده و در تمام دوره های گذشته سالم ترين انتخابات ها در اين استان برگزار شده است.

حجت الاسلام والمسلمين سيدناصر محمدی اظهار اميدواري كرد: با تعامل، هماهنگی و همكاری خوبی كه بين هيأتهای اجرايی و نظارت انتخابات در استان وجود دارد، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و باشكوه در دهم ارديبهشت ماه باشيم.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار