تهیه‌کننده انیمیشن عاشورایی «ناسور» تاکید کرد، برای اکران این اثر سینمایی با کشور عراق قرارداد بسته‌ایم.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری انیمیشن سینمایی «ناسور»؛ داریوش دالوند یکی از تهیه‌کنندگان این اثر سینمایی که در بخش بازارفیلم این دوره از جشنواره جهانی فجر حضور دارد، درباره عرضه تجاری «ناسور» گفت: در ایام برپایی بازار فیلم این جشنواره سینمایی، شاهد استقبال خوبى از سوی كشورهاى مسلمان بوديم و برای اکران آن با كشورهاى عراق و لبنان مذاكره كرده‌ايم.

وی درباره نتیجه مذاکره با پخش‌کننده‌های عراقی گفت: نتیجه مذاکرات با پخش‌کننده‌های عراقی منجر به عقد قرارداد برای اکران «ناسور» شد و به زودی این انیمیشن سینمایی در اين كشور اكران خواهد شد. همچنین با كشور لبنان در حال صحبت هستیم تا بتوانيم این فیلم را در ماه‌هاى محرم و صفر در این کشور روی پرده ببریم.

دالوند درباره حضور «ناسور» در جشنواره جهانی فیلم فجر گفت: این رویداد بین‌المللی، فرصت مناسبی برای عرضه محصولات سینمایی کشور است و مطمئن هستم تا پايان جشنواره، استقبال خوبى برای خرید این انيميشن سينمايى و ديگر محصولات فرهنگى ايران توسط پخش‌كننده‌های خارجی خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: انیمیشن سینمایی «ناسور»، محتوای مذهبی و تاریخی دارد و روایتی از حماسه عاشوراست که شهادت مظلومانه امام حسین (ع) در روز عاشورا را به روشنى به تصوير كشيده است و بى شک موضوع اين اثر سينمايى براى كشورهاى شيعه حايز اهميت است و از این فیلم سینمایی استقبال خواهند کرد.
 
تهیه‌کننده سینمایی «رستم و سهراب» در پایان گفت: انیمیشن «ناسور» قابلیت عرضه جهانی دارد و بخش بازار فیلم جشنواره جهانی فیلم فجر، فرصت مناسبى برای عرضه آثاری از این دست به مخاطبان خارجی است.

گفتنی است؛ «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی مشترک محمد حسین قاسمی و داریوش دالوند در بخش بازار فیلم سی و چهارمین جشنواره جهانى فجر حضور دارند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.