مراحل تدوین دو اپیزود از مجموعه «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به تهیه‌کنندگی محمد هادی پروین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تدوین این مجموعه تلویزیونی در حال حاضر به اپیزود سوم رسیده و مراحل صداگذاری این بخش از سریال انجام می‌شود. تصویربرداری «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» هم با ضبط پنجمین اپیزود این سریال درباره ماجرای سوء‌تفاهمات یک زوج جوان در جریان است و طی ۱۰ جلسه تصویربرداری به پایان خواهد رسید. همچنین متن این اثر اپیزودیک نیز به طور همزمان توسط گروهی از نویسندگان به سرپرستی علی حدادی نوشته می‌شود.

گفتنی است؛ سریال «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» به کارگردانی داوود بیدل در مرکز گسترش فیلمنامه‌نویسی رسانه ملی در حال تولید است و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.
 
همچنین در ساخت این سریال اپیزودیک که در ۲۰ قسمت۴۰ تا ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود، عوامل زیر همکاری می‌کنند:

تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: نرجس ابراهیمی، دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوینگر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار تصویربردار: رامتین فروتن، دستیاران صحنه: علی خزایی، مصطفی هادی و فرشاد رئیسی، دستیاران لباس: زهرا موسوی و مهسا عباسی، انتخاب بازیگران: افشین سنگ‌چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عكاس: هانیه رستمی، جلوه‌های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی، منشی صحنه: شیما باقری.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.