اپیزود اول مجموعه «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» با نام نانوا که تصويربرداري آن ٦ روز به طول انجاميد، یکشنبه 16 اسفند در لوکیشنی در حصارک بالای تهران به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اپیزود اول مجموعه «در قصه‌ها زندگی می‌کنند» با نام نانوا که تصويربرداري آن ٦ روز به طول انجاميد، یکشنبه 16 اسفند در لوکیشنی در حصارک بالای تهران به پايان رسيد و تصويربرداری اپيزود دوم با نام قاضی سه شنبه 18 اسفند در محله شاپور تهران آغاز شد.

داستان اپیزود اول درباره زندگی نانوایی است که بعد از مدتی نانوایی را می‌خرد اما به تدریج برکت از این نانوايي مي رود و مردم کم تر به آنجا مراجعه مي كند و داستان اپيزود دوم درباره قضاوت به عدالت در هر شرايطي است.

نسرین نکیسا، حمید ابراهیمی، علی بیطرفان، افشین سنگ چاپ بازیگران اپیزود اول و فرخ نعمتي، شهرام عبدلي، افشين سنگ چاپ، نسيم ادبي، سميرا حسيني و دريا مجد بازیگران اپیزود دوم از مجموعه "در قصه ها زندگی می کنند" هستند.

تولید این مجموعه در لوکیشنی در شاپور ادامه دارد و تا پایان سال 94 تولید اپیزود دوم به اتمام رسیده و تصویربرداری مابقی قسمتها بعد از نوروز 95 ادامه خواهد یافت.

عوامل پشت دوربین فاز نخست «در قصه ها زندگی می کنند» عبارتند از:

تصویربردار: ناصر محمود کلایه، صدابردار: مسعود شاهوردی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، دستیار کارگردان: حمیدرضا بیدگل، سیاوش درخشی، مدیر تولید: وحید مرادی، تدوین گر: مهدی جودی، طراح صحنه و لباس : حسین مجد، دستیاران صحنه: علی خزایی و مصطفی هادی، دستیاران لباس: زهرا موسوی، مهسا عباسی، انتخاب بازیگران: افشین سنگ چاپ، طراح و اجرای گریم آقا: امید گلزاده، عكاس: هانيه رستمي،جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مدیر تدارکات: یوسف آقایی منشی صحنه : شیما باقری

فاز نخست مجموعه «در قصه ها زندگی می‌کنند»" به قلم گروهی از نویسندگان و به سرپرستی علی حدادی با کارگردانی داوود بیدل به تهیه‌کنندگی محمدهادی پروین در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی توليد شده و برای پخش از شبکه آی فیلم در نظر گرفته شده است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار