نصب المان‌های زیباسازی در سطح شهر دهدشت

عضو شورای شهر دهدشت گفت: با تصویب شورای شهر المان‌های زیباسازی در سطح شهر نصب می‌شود.

احسان رستگار با اشاره به راه‌اندازی ستاد ساماندهی آلاینده‌های سمعی و بصری در دهدشت، اظهار داشت: این ستاد با هدف زیباسازی شهر تشکیل شده است و برنامه‌هایی برای زیباسازی شهر در دستور کار دارد.

رئیس ستاد ساماندهی آلاینده‌های سمعی و بصری دهدشت تصریح کرد: ستاد زیباسازی از راهکارهای مردمی در جمع‌آوری عوامل آلایندگی‌ها در سطح شهر،انتقال صنوف پر سرو صدا به خارج از شهر، تدوین استانداردهای مربوط به سردر اماکن عمومی و تجاری و ساماندهی تبلیغات محیط شهری استقبال می‌کند.

عضو شورای شهر دهدشت افزود: ستاد زیباسازی با همکاری تشکل‌ مردم نهاد بلادشاپور نسبت به پاکسازی محیط شهر در روز زمین پاک اقدام کرد و این برنامه با استقبال خوب شهروندان همراه بود.

وی با بیان این‌که پاکسازی نمادین محیط شهر به صورت ماهانه اجرا می‌شود،هدف از اجرای این برنامه را اشاعه فرهنگ زیست محیطی و مشارکت مردم در زیباسازی محیط شهری عنوان و تصریح کرد: اجرای چنین برنامه‌هایی همچنین سبب فعال‌تر شدن سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی می‌شود.

رستگار از تصویب دو طرح ستاد زیباسازی در شورای شهر خبر داد و گفت: ایجاد المان‌ها و نماسازی شهر به تصویب رسیده و قرار است پس از طی مراحل قانونی اجرایی شود.

وی،ساخت و نصب المان‌های مرتبط با تداعی کردن جنبه‌های مختلف شهر از جمله بعد هویت تاریخی و فرهنگی با استفاده از المان آریوبرزن،آسیاب‌های بادی و پاسدار را در دستور کار این ستاد دانست.

عضو شورای شهر دهدشت گفت: برگزاری نشست مشترک با مسئولان استانی به ویژه بنیاد نخبگان در راستای راه‌اندازی پارک علم و فناوری از دیگر طرح‌های ستاد زیباسازی و ساماندهی آلاینده‌های سمعی و بصری دهدشت است که در شورای شهر به تصویب رسیده است.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: نصب ، المان ، زیباسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.