مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: در صورتی که بارندگی جدیدی رخ ندهد، مشکل کدر بودن آب شرب "هرسین" طی سه تا چهار روز آینده حل خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منصور کیاور گفت: مشکل آب شرب هرسین فقط کدر بودن است و هیچ آلودگی میکروبی ندارد.

وی با بیان اینکه وضعیت آب شرب این شهرستان نسبت به چند روز قبل بسیار بهتر شده، خاطرنشان کرد: اگر بارندگی جدیدی رخ ندهد، مشکل کدر بودن آب هرسین طی سه تا چهار روز آینده حل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری کرمانشاه دلیل کدر شدن آب هرسین را بارندگی و طغیان چشمه و همچنین رانش زمین اعلام کرد و افزود: چون آب شرب هرسین از چشمه تامین می‌شود، بارندگی اخیر باعث طغیان چشمه و کدر شدن آب شد.

به گفته این مسئول، این مسئله در سال‌های گذشته هم گاهی در هرسین رخ داده‌ است.

کیاور معتقد است، چون این آب از نظر میکروبی آلودگی ندارد مردم می‌توانند، برای استحمام و شست و شو از آن استفاده کنند.

وی بیان کرد: برای تامین آب شرب مردم هم هر روز 14 تانکر 15 تا 20 هزار لیتری در هرسین مستقر می‌شود و برای مردم آبرسانی انجام می‌دهد.


وی در خصوص آب شرب اسلام آباد غرب نیز گفت: هنوز معتقدیم آب این شهرستان هیچ آلودگی و کدورتی ندارد و برای شرب و سایر موارد قابل مصرف است و از همین رو نیازی به آبرسانی سیار برای مردم وجود ندارد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، آب ، هرسین ، حل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
سلام حدواد ما دوماه در شهرستان مشکل آب داریم و اداره آب می گیه تانکر نداریم برای رسانی به مردم ولی هر روز برای اب یاری چمن ها درخت تانکر دارن روزی ۳دفعه