مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از برگزاری بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در استان به مناسبت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند، محمد سنجری پیش از ظهر امروز  با بیان اینکه 5 تا 11 اردیبهشت هر ساله هفته کار و کارگر و بسیج کارگری است، گفت: بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان در این هفته پیش‌بینی شده است.

سنجری اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی در سطح استان، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با محوریت نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی، دیدار با ائمه جمعه استان، دیدار و بازدید مسئولان از بنگاه‌های اقتصادی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تجلیل از کارگران نمونه شهرستانی در تمام استان از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر است.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه استان ساعت 10 تا 12 صبح 11 اردیبهشت‌ ماه جاری در سالن علامه فرزان و با حضور کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: 14 کارگر، چهار گروه کار نمونه و یک واحد نمونه در این هفته تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.