مربی تیم فوتبال استقلال تهران افت این تیم در هفته هلی اخیر را مانند نتایج ضعیف بارسلونا اسپانیا دانست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سیروس دین محمدی  پس از پایان تمرین امروز  استقلال در جمع خبرنگاران گفت: پس از شکست در دربی هفته سختی داشتیم. فشار  زیادی روی ما بود.  بابت اینکه شرمنده هواداران شدیم عذرخواهی می کنم. جمع کردن بچه ها را در این شرایط سخت بود. در ابتدا سعی کردیم روحیه بچه ها را بالا ببریم. 

وی افزود: خداراشکر مقابل فولاد شاداب  بازی کردیم و توانستیم 3برصفر به پیروزی برسیم.

 وی افزود: افت تیم ها در فوتبال طبیعی است. در دنیا هر تیمی فراز و نشیب دارد بارسلونا هم چند هفته متوالی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باخت اما لاکرونیا را 8برصفر برد. استقلال در چهار بازی آتی خود مانند دیدار با فولاد، همین گونه محکم خواهد بود.

دین محمدی درباره اختلاف صالح و مظلومی بیان کرد: چنین موضوعی صحت ندارد. زمانی که مظلومی دست به اقدامی می زند با دستیاران خودش مشورت می کند اما تصمیم نهایی را خودش می گیرد. 

وی درباره اینکه تعویض حیدری در دربی تصمیم چه کسی بود پاسخ داد: مطمئن باشید تصمیم جمعی گرفته شد. وقتی عقب افتادیم پروپچیچ به بازی رفت رفت اما نتوانستیم شرایط خوبی را برای جبران نتیجه به وجود بیاوریم.

مربی استقلال درباره صحبت های مظلومی که به لیدرها گفته من به حرف شما گوش دادم و برهانی را در ترکیب گذاشتم اظهار داشت: چنین چیزی نیست و مظلومی این حرف را نمی زند.

دین محمدی درباره کنار گذاشته شدن حنیف عمران زاده از تیم و تصمیم نهایی درباره وضعیت این بازیکن بیان کرد: مظلومی باید جواب بدهد اما عمران زاده مصدوم نیست.

دین محمدی خاطرنشان کرد: ما تلاش می کنیم تمرکزمان روی سه بازی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار