سرمربی تیم استقلال گفت:امیدوارم هواداران برای بازی سایپا بیایند و همان طور که در بازی با فولاد از ما حمایت کردند از ما حمایت کنند.

مظلومی: من و برانکو با یکدیگر دوست هستیم / به صحبت های دایی و منصوریان کاری ندارمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پرویز مظلومی در حاشیه مراسم افتتاح ایفمارک اظهار کرد: ابتدا خسته نباشید می گویم به تمام کسانی که در این مرکز زحمت کشیدند ،این مرکز از نظر پزشکی خیلی بزرگ است و انشاالله بتوانیم استفاده های بهینه کنیم تا دیگر هیچ مشکلی در رابطه با بیماری و مصدومیت ورزشکاران مان نداشته باشیم.
 
وی افزود:من و برانکو در زمین رقیب هستیم اما در بیرون زمین رفاقت داریم و ایشان بسیار برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده اند ، و اصلا مسائل مربوط به پرسپولیس و استقلال اینجا مطرح نیست و  این صحبت ها کلیشه ای رسانه ای است.

مظلومی درباره اینکه آیا با افتتاح مرکز ایفمارک مرگ و میر در میان فوتبالیست ها کم می شود یا نه گفت: به هر حال این مرکز از حوادث پیشگیری می کند و ما می توانیم در ابتدای فصل تمامی تست های پزشکی ورزشی خود را در این مرکز انجام دهیم تا دیگر مشکل مصدومیت و جذب بازیکنان مصدوم را نداشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: ما هنوز داریم تلاش می کنیم و چیزی را از دست نداده ایم و امیدمان قهرمانی است.

وی درباره تقابل شان با سایپا گفت: قرار شد که درباره این کلینیک صحبت کنم نه لیگ. امیدوارم هواداران در  بازی مقابل سایپا بیایند و همان طور که در بازی با فولاد از ما حمایت کردند از ما حمایت کنند ، هنوز امید داریم و چیزی تمام نشده است.

مظلومی در خاتمه درباره صحبت های علی دایی و منصوریان درباره بازی های آخر لیگ مقابل استقلال و پرسپولیس اذعان داشت: درباره اینکه چه کسی چه چیزی گفته است به من نگویید. تمرکز من تنها روی تیم خودم است. ما در این هفته ها برای برد تلاش می کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار