لرستان؛

هزینه شدن ۵.۵میلیارد برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی پلدختر

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر ۵.۵ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ بهاروند با اشاره به احداث درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر افزود: کلنگ احداث این درمانگاه اواخر سال ۹۳ به زمین زده شده است.

وی با بیان اینکه مقرر بود که این درمانگاه ظرف مدت زمان ۱۸ ماه به بهره برداری برسد گفت: با اقدامات صورت گرفته این درمانگاه ظرف مدت زمان یک سال احداث و به مرحله بهره برداری رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان با اشاره به احداث این درمانگاه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و زیربنای هزار و ۲۰۰ متر مربع افزود: هم اکنون این درمانگاه آماده بهره برداری است.

بهاروند با بیان اینکه درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان پلدختر شامل بخشهای عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی است گفت: در مجموع برای احداث این درمانگاه بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با بیان اینکه تا کنون خدمات درمانی در یک درمانگاه استیجاری به مردم ارائه می شد افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این درمانگاه ظرف سه دو تا سه هفته آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان گفت: پیش بینی می شود که ماهانه بیش از پنج هزار نفر از مردم شهرستان پلدختر به این درمانگاه مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.