اهواز؛

ملی شدن جشنواره دانشجویی فیلم موبایلی اهواز

مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز با بیان این‌که سه فیلم برگزیده جشنواره فیم موبایلی به جشنواره سراسری «رویش» راه می‌یابند، از دورنمای برنامه‌های دبیرخانه این جشنواره برای برگزاری آن در سال آینده به‌صورت ملی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر منوچهر جوکار گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، آیین اختتامیه این جشنواره باید 10 روز پیش برگزار می‌شد که به دلیل تعطیلی ناشی از گردوخاک و پس‌ازآن تراکم برنامه‌ها در دانشگاه، به امروز موکول شد.

جوکار افزود: فراخوان نخستین جشنواره دانشجویی فیلم موبایلی 20 آذرماه 94 در سطح دانشگاه‌های اهواز منتشر شد، پس از انتشار فراخوان، 16 فیلم از دانشگاه‌های سراسر اهواز به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 10 فیلم مربوط به دانشگاه شهید چمران اهواز بوده است.

وی اظهار داشت: از ویژگی‌های این جشنواره دانشجو بودن کادر اجرایی و شرکت‌کنندگان آن و ارائه آثار ارسالی برای اولین‌بار در جشنواره و فیلم‌برداری آن‌ها صرفاً با یک دستگاه موبایل است.

 مدیر امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز  بیان کرد: یکی از دستاوردهای مهم چنین جشنواره‌هایی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های جنبی است که در این جشنواره نیز با همکاری انجمن سینمای جوان اهواز دومین دوره آموزش فیلم‌سازی برگزار شد.

وی با بیان این‌که سه فیلم برگزیده این جشنواره، به جشنواره سراسری «رویش» که هرساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برگزار می‌شود راه می‌یابند، از دورنمای برنامه‌های دبیرخانه جشنواره دانشجویی فیلم موبایلی خبر داد و گفت: در نظر داریم سال آینده این جشنواره را به‌صورت ملی در سطح دانشگاه‌های کشور اجرا کنیم.

نخستین جشنواره دانشجویی فیلم موبایلی به همت کانون فیلم‌و‌عکس مدیریت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز و با همکاری انجمن سینمای جوان اهواز با موضوع آزاد و موضوعات پیشنهادی "زندگی دانشجویی، محیط دانشگاه و خوابگاه و فعالیت‌های علمی و پژوهشی" ویژه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های اهواز برگزار شد.

انتهاي پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.