اهواز؛

شتاب در آماده سازی منطقه گردشگری ساحل دز

شهردار دزفول از شتاب بخشی به عملیات پاكسازی و مرمت زیر ساخت های گردشگری دزفول كه در سیل اخیر خسارت دیده اند خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا كرمی نژاد گفت: تفریحگاه ساحلی علی كله دزفول از نیمه دوم اردیبهشت ماه آماده پذیرایی از گردشگران خواهد بود.

وی با بیان اینكه طغیان رودخانه دز خسارت سنگینی به زیر ساخت های گردشگری دزفول وارد كرده بیان داشت: كار پاكسازی و آماده سازی معابر و محل پاركینگ خودروها در تفریحگاه ساحلی دز به پایان رسیده است.

کرمی نژاد اظهار کرد: با توجه به كاهش دبی رودخانه دز از روز شنبه و عقب نشینی آب از جایگاه های استراحت گردشگران مشرف بر رودخانه كار مرمت این جایگاه ها نیز از امروز آغاز شده و با شتاب در حال انجام می باشد.

شهردار دزفول همچنین از پاكسازی و آماده سازی رستوران ها و اماكن تفریحی در تفریحگاه ساحلی دز خبر داد و افزود: پیش بینی می شود حداكثر ظرف 2 هفته آینده تفریحگاه ساحلی دز پذیرای گردشگران می باشد.

وی با اشاره به تلاش شبانه روزی كاركنان شهرداری دزفول برای ساماندهی، پاكسازی و مرمت سایر بوستان های ساحلی دز كه در طغیان اواخر فروردین ماه رودخانه دز دچار خسارت شده اند بیان کرد: بوستان های دولت، ولی عصر، رعنا و علی مالك نیز در حال آماده سازی هستند.

خسارت وارده به بخش های مختلف شهرستان دزفول رقمی بیش از 2 هزار و 700 میلیارد رالت برآورد شده است.

تفریحگاه ساحلی دز كه علی كله نیز نامیده می شود یكی از مناطق گردشگری شهرستان دزفول در شمال خوزستان می باشد كه در تمام طول سال پذیرای گردشگران از سراسر كشور است.

این تفریحگاه در پایین دست سد تنظیمی دز و شمال شهر دزفول واقع شده و یكی از مراكز گردشگری و تفریحی شمال خوزستان به شمار می رود.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.