اهواز؛

تعویض باتریهای 125 ولت پست برق 400کیلوولت دزفول

مدیر امور بهره برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه ای خوزستان از تعویض باتری های 125 ولت پست برق 400کیلوولت دزفول خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن صدری زاده گفت: وجود باتری های سالم و پایدار یکی از ارکان مهم تثبیت سیستم حفاظتی در پست برق به شمار می رود و باتری های موجود در پست های برق یکی از حیاتی ترین تجهیزات شبکه برق هستند  که نه تنها با دقت بسیار نگهداری می شوند بلکه  برای اطمینان از سلامت و آماده بکار بودن آنها بررسی و پایش مستمر انجام می شود تا در زمان قطع جریان برق AC بتوانند ولتاژ DC پایدار مورد نیاز پست برق را تامین نمایند.

صدری زاده افزود: پست برق 400 کیلوولت دزفول یکی از پست های مهم تامین برق در ناحیه شمال خوزستان است و ضروری بود برای نگهداری و بالابردن سطح پایداری سیستم حفاظتی آن ، باتری های قدیمی اسیدی در کمترین زمان جایگزین گردند.

وی اظهار داشت: برای انجام این مهم، توسط مدیر امور پشتیبانی فنی معاونت بهره برداری پیگیری لازم  برای تهیه این باتری ها انجام شد.همچنین پس از بررسی و برنامه ریزی دقیق  با حضور شرکت پیمانکار نصب کننده ، باتری های جدید بصورت دو بانک جدا از هم جایگزین باتریهای فرسوده قدیمی گردیده و در مدار قرار گرفتند.

مدیر امور بهره برداری ناحیه شمال شرکت برق منطقه ای خوزستان بیان کرد:  مدت زمان اجرای مراحل این عملیات فنی یک ماه بود و هزینه های خرید، نصب و راه اندازی این پروژه بالغ بر 950 میلیون ریال گردید.

در پایان مدیر امور بهره برداری ناحیه شمال گفت: جا دارد در این رابطه از پیگیری و تلاش های همه همکاران بویژه معاونت بهره برداری و مدیریت بهره برداری انتقال،شرکت تعمیرات و امور پشتیبانی فنی و نظارت بر بهره برداری که در تمام مراحل کار از هیچ کمکی دریغ نکردند، سپاسگزاری نمایم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.