به مناسبت بزرگداشت مقام شهید مطهری با حضور و سخنرانی فرزند وی، نهمین جشنواره آموزشی با نام این شهید در دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا اولادپور گفت: سه فرایند برتر دانشگاه جندی شاپور اهواز در جشنواره کشوری که همزمان با بزرگداشت شهید مطهری (12 اردیبهشت ماه سال جاری) در تهران برگزار خواهد شد، مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

اولادپور افزود: از ۹ سال پیش هر ساله جشنواره ای به مناسبت بزرگداشت شهید مطهری در دانشگاه های مختلف علوم پزشکی به صورت مستقل و همچنین یک جشنواره به صورت کشوری برگزار می شود.

وی اظهار داشت: محور اصلی این جشنواره ها بررسی اقدامات آموزشی انجام شده در دانشگاه های علوم پزشکی است. منظور از این اقدامات، فرایندهای آموزشی است که در روند آموزشی علوم پزشکی در دانشگاهها توسط اساتید مربوطه انجام می شود و موجب تحول و نوآوری در روند آموزشی خواهد شد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: هر ساله در دانشگاه های کشور به صورت مستقل، جشنواره ای برگزار می شود که طی آن اساتید قبل از جشنواره فرایندهای خود را به مرکز مطالعات دانشگاه می فرستند و پس از بررسی و داوری، فرایندهای برتر انتخاب و به دبیرخانه جشنواره کشوری فرستاده می شوند.

اولادپور عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های جشنواره شهید مطهری، معرفی اساتید برتر است که پیشتر با توجه به فرایند امتیازدهی در طول سال تحصیلی انتخاب شده اند.

وی اظهار کرد: همزمان با جشنواره کشوری شهید مطهری، همایش آموزش پزشکی در سطح بین المللی نیز برگزار می شود که طی آن، مقالات مربوطه در زمینه آموزش پزشکی از دانشگاه های سراسر کشور و نیز کشورهای دیگر دریافت و برگزیده ها به صورت سخنرانی یا پوستر ارائه خواهند شد.

در جشنواره شهید مطهری که روز دوشنبه هفته جاری (ساعت ۹:۳۰صبح) در دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزار خواهد شد، فرزند شهید مطهری سخنرانی خواهند کرد. همچنین جشنواره کشوری نیز در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال جاری در تهران آغاز خواهد شد و اختتامیه آن هم روز دوازدهم اردیبهشت همزمان با بزرگداشت شهید مطهری است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.