سیفی آزاد درباره اصلاحیه فیلمنامه سریال‌های در حال تولید همچون موضوع سریال «پریا» گفت.

رحمان سیفی آزاد مدیر مرکز امور نمایشی سیما در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های این مرکز گفت: با توجه به کارهای حجیم در این مرکز و مسئولیت کارها، همچنین مخاطبان سخت پسند خوشبختانه این روزها فضای تولید در ژانزهای مختلف خوب است.
 
وی ادامه داد: سریال «پریا» به کارگردانی حسین  سهیلی زاده به موضوع ایدز در جامعه، همچنین پیشگیری و راههای رفتار جوانان به این مسئله  می‌پردازد.

وی عنوان کرد: ایدز بیماری که تعداد قابل اعتنایی  را در جامعه درگیر خود کرده است و ضرورت دارد مخاطبان  با این پدیده آشنا شوند و بهترین راه برای آگاهی ملودرام خانوادگی با عوامل و بازیگران خوب شکل می‌گیرد. حسین سهیلی زاده که همیشه کارهای وی با استقبال مواجه شده است این بار هم با سریال «پریا» امیدوارم اینطور شود. 

وی در خصوص اصلاحیه فیلمنامه‌ها اظهار داشت: واقعیت این است در حوزه فیلمنامه نویسی نداریم چراکه تمام تلاش همکاران من در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی و مدیر گروه فیلم وسریال این است که فیلم نامه‌ها به لحاظ قصه‌های جذاب برای مخاطب تعریف کنند. شاید لکنت زبان در فیلمنامه نویسی در قصه گویی است  و این یکی از مشکلات ما در این زمینه محسوب می‌شود.

رئیس مرکز گسترش فیلم نامه نویسی درباره موضوع HIV در فیلمنامه «پریا» تصریح کرد: قصه «پریا» با موضوع ایدز یک قصه ملتهب  در جامعه اخلاقی ما دارد که این مسائل  معمولا با یکسری اما و اگر روبه رو است و ما تلاش می‌کنیم با حیای خاصی به این مسئله بپردازیم و در یک درام اجتماعی جذاب در قالب قصه و پردازش شخصیت بیان شود که ما هم هر این فیلمنامه استقبال کردیم. 

وی اظهار داشت: همین جا اعلام می‌کنیم که منتظر و مشتاق رسیدن قصه‌های جذاب از طرف نویسندگان هستیم.

قصه پردازی یک بعدی از اصول فیلمنامه نویسی است  که روایت در نحوه بیان قصه است رسیدن به این فیلمنامه با مختصاتی که عرض کردم علی الخصوص برای جامعه ایرانی و در حوزه سریال سازی همیشه برای ما با استقبال مواجه است .

وی در خصوص سریال های در حال تولید عنوان کرد: سریال های «پریا»، «یوسف»  به کارگردانی مهکام ، چرخ فلک ،علی البدل ،برادر و پادری را برای پخش آماده داریم.  همچنین  با اصلاحاتی  که  در کل مجموعه  انجام شد فاز  3 «سرزمین کهن» کلید خورده است و بخشی از فاز دو باقی مانده تا اواخر امسال تصویربرداری تمام می‌شود با توجه به اینکه «سرزمین کهن» سریال الف ویژه سیما است و  به خاطر حساسیت و ظرفیت بعد از اتمام تصویربرداری پخش سریال آغاز می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار