مدیرعامل نان صنعتی کوبو دنا بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور از تهیه 150 نوع نان توسط این مجتمع خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛بهرام باقری افزود: یکی از برنامه‌های مهم این واحد تولیدی نان صنعتی روی آوردن به تولیدات دانش‌بنیان است.

مدیرعامل بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور گفت: این افتخار را داریم که برای اولین بار در کشور و حتی در خاورمیانه توسط ما نان حجمی بلوط تهیه می‌شود، همچنین انواع نان را برای بیمارانی همانند دیابتی‌ها تولید می‌کنیم.

وی بیان کرد: شعار ما در مجتمع نان صنعتی کوبودنا تولید از مزرعه تا فروشگاه به عنوان یک چرخه کامل در فرایند تولید و مصرف است.

باقری با تأکید بر این که روی محصولات ارگانیک کار می‌کنیم، اظهار کرد: در کارخانه آرد از یک نوع آرد 54 نوع آرد برداشت می‌کنیم که از نظر کیفیت یکی بوده و تنها درصد دانه‌بندی آن‌ها متفاوت است.

مدیرعامل کوبودنا خاطرنشان کرد: حدود 150 نوع نان تاکنون تولید کرده‌ایم که در طعم و شکل و اندازه‌های مختلف هستند.

وی گفت: حدود 2.5 ماه است که شروع به کار کرده‌ایم و در آینده نان این مجتمع بزرگ نان صنعتی را به استان‌های دیگر و حتی تهران خواهیم فرستاد.

وی گفت: عضو شورای سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم و سعی ما بر این است که در سلامتی جامعه و جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های گوارشی نان مورد نیاز مدارس و دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها را نیز تأمین کنیم.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: نان ، صنعتی ، جنوب کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.