مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی از برگزاری جشنواره ی روابط عمومی های استان در مشهد خبر داد.

جشنواره ی روابط عمومی های استان در مشهد برگزار می شود

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، امیر پورمهدی در جلسه کارگروه هماهنگی برگزاری جشنواره روابط عمومی دستگاه های عضو شورای اداری استان، با اعلام این خبر افزود: این جشنواره همزمان با 27 اردیبهشت ماه روز گرامیداشت روابط عمومی ها، با حضور مدیران کل روابط عمومی دستگاه های عضو شورای اداری استان برگزار می شود.

در این جشنواره علاوه بر تجلیل از پیشکسوتان، فعالان و صاحبان ایده، از افرادی که طی سال گذشته در حوزه ی روابط عمومی صاحب رتبه ی برتر استانی و ملی شده اند؛ نیز تقدیر خواهد شد.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با اشاره به نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال، خواستار ایفای نقش موثر آنان در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شد و گفت: در همین راستا بنا به دستور استاندار، کارگروه اقتصاد مقاومتی روابط عمومی ها در آینده ای نزدیک تشکیل خواهد شد.
پور مهدی در ادامه همچنین با تاکید بر لزوم توسعه تعامل با شهروندان، از راه اندازی سامانه ی پیشنهادات در پورتال استانداری خبر داد و افزود: در راستای استفاده ی بهینه از ظرفیت فرهیختگان، اندیشمندان و صاحب نظران به منظور مدیریت بهینه ی استان، سامانه ی مذکور راه اندازی شده است.
وی تصریح کرد: شهروندان، عموم مردم استان و صاحبان ایده از اقصی نقاط کشور و دنیا می توانند نظرات کاربردی خود را برای بهره برداری، در این سامانه درج کنند.
مدیر کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: سامانه ی پیشنهادات به گونه ای طراحی شده که پیشنهاد دهنده می تواند نظر خود را به معاونت ها و ادارات کل مورد نظر در استانداری ارائه دهد و پس از اعمال آن در سامانه، با دریافت کد رهگیری از ثبت پیام خود اطمینان حاصل کند.
وی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان خواست تا نسبت به طراحی آیتم ثبت پیشنهادات مردمی در پرتال نهادهای مربوطه اقدامات لازم را اتخاذ کنند.
پورمهدی تاکید کرد: اهتمام مدیریت عالی استان بر استفاده از خرد جمعی، مشورت با افراد صالح و خبره، به منظور ارتقای خدمت رسانی و افزایش میزان رضایتمندی مردم، است.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.