مدیر کل حمل ونقل وپایانه های استان همدان گفت: زمینه ایجاد اشتغال برای هزار و 800 راننده حرفه ای در اداره حمل نقل وپایانه های استان همدان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار اشتغال هزار و 800 راننده حرفه ای در اداره حمل ونقل پایانه های استان همدانگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛نصرت الله حیدری با اشاره به اینکه  پارسال یک هزار و813 کارت هوشمند رانندگی برای رانندگان ناوگان باری ومسافربری صادر شد افزود: این موضوع فرصت اشتغال خوبی برای متقاضیان فعال در بخش حمل ونقل عمومی جاده ای استان همدان بود.


وی ادامه داد: این تعداد راننده پس از انجام مراحل ثبت نام و تکمیل مدارک لازم به گروه فعالان این بخش افزوده شد.

نصرت ا...حیدری افزود: از مجموع کارت‌های صادره تعداد یک هزار و 600 کارت هوشمند برای رانندگان باری و تعداد 213 کارت هوشمند رانندگی برای فعالیت در بخش مسافری صادر شده است .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه ها اظهار داشت: به منظور تسهيل در ثبت نام و تسريع در صدور ، تعويض ، المثني و تمديد كارت هوشمند رانندگان و ناوگان از شهریور ماه سال 93 انواع كارت هوشمند در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي  استان  چاپ و صادر مي شود .

وي خاطر نشان كرد : در امر حمل و نقل عمومي برون شهري  تردد رانندگان بدون داشتن كارت هوشمند در جاده ها ممنوع است و این کارت در واقع شناسه فعالیت در بخش حمل ونقل عمومي  است.

حیدری با بیان اینکه  كليه اطلاعات راننده و ناوگان از  سيستم بر روي حافظه كارت هوشمند گنجانده شده است،بیان کرد: ثبت اين اطلاعات در سيستم امكان دسترسي به مشخصات ، کنترل و ارزیابی فعالان عرصه حمل و نقل و شرايط ناوگان را به ما مي دهد.

وی یادآور شد: ثبت نام اولیه , اخذ مدارک و ورود اطلاعات مدارک دریافت شده در سیستم های آنلاین و برخط وارد توسط انجمن های صنفی صورت می گیرد همچنین کارشناسان اداره پس از اطمینان از صحت مندرجات نسبت به چاپ و صدور کارت هوشمند برای متقاضیان اقدام می نمایند . 

وی با اشاره به طرح هاي مكانيزه و حرکت به سمت شبکه ای شدن حمل ونقل و تجمیع اطلاعات گفت : مکانیزه شدن کارت هوشمند رانندگان و ناوگان عمومي به وضعيت حمل ونقل جاده اي  کمک خواهد کرد،تا در آينده با فعاليت هاي شبكه اي و گسترده از طريق درگاه ملي به جايگاه واقعي خود برسد.

انتهای پیام/


برچسب ها: همدان ، اشتغال ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.