موردی از انجام تبلیغات سوء انتخاباتی در آبادان گزارش نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: تاکنون موردی از انجام تبلیغات سوء انتخاباتی در سطح این شهرستان گزارش نشده است.
عزیزاله شهبازی با اشاره به فراهم بودن شرایط و بستری آرام، خوب و امن برای حضور مردم در دومین مرحله از انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: مطمئنا شهروندان آبادانی با حضور پرشور خود در روز دهم اردیبهشت ماه جاری در پای صندوقهای رای، با انتخاب نماینده ای دیگر کادر سه نماینده آبادان را کامل و آنها را روانه مجلس کنند.
وی گفت: متناسب با نیاز شهرستان ویژه آبادان، تدارکات و پشتیبانی های لازم در زمینه های اجرایی برای برگزاری انتخابات انجام شده ضمن آنکه در حوزه امنیتی و انتظامی اعضای شورای تامین با همکاری سازمانهای مردم نهاد و اصحاب رسانه پای کار هستند.
فرماندار ویژه آبادان افزود: در دومین مرحله از برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، حدود سه هزار نفر اعم از عوامل اجرایی و نظارتی، کار اخذ رای را در ۱۳۴ شعبه شهری و روستایی به انجام می رسانند.
شهبازی با بیان اینکه فرمانداری به عنوان نماینده وزارت کشور مسئولیت برگزاری قانونی انتخابات را با همکاری و همراهی اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر عهده دارد، گفت: تمامی اعضاء هیئت اجرایی و نظارت مشخص شده اند، کاربران سیستمها نیز انتخاب و آموزشهای لازم به آنها ارائه شده، مکانهای اخذ رای مردمی جانمایی شده ضمن آنکه سیستم های سرمایشی و سایر ملزومات نیز مهیا شده است.
وی با تاکید دوباره بر اینکه در حوزه کار تبلیغاتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در شهرستان آبادان هیچ مورد تخلفی گزارش نشده است، افزود: دو کاندیدا در کمال قانونمداری و اعتقاد به آرامش و امنیت مردم در حال انجام تبلیغات خود هستند، جلسات مختلفی با اعضای ستادهای انتخاباتی این نامزدها و حتی کاندیداها داشتیم که در این جلسات ضمن ارائه برخی تذکرات بر لزوم رعایت قوانین مربوط به نحوه انجام تبلیغات تاکید شد.
فرماندار ویژه شهرستان آبادان با تاکید بر وجود تعرفه های مورد نیاز به اندازه کافی، افزود: از مردم می خواهیم که در ساعت اولیه برای دادن رای خود اقدام کنند و آن را به ساعات پایانی روز انتخابات موکول نکنند.
انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، انتخابات ، رای ، بستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.